Συλλογή Palace Gucci: Δύο φαινομενικά ετερόκλητα brands σε μία ενιαία αισθητική έκφραση

Ο Alessandro Michele προσκαλεί το λονδρέζικο streetwear brand Palace σε μία συνένωση με τον διάσημο οίκο.

Elle 14 Οκτ. 22
Συλλογή Palace Gucci: Δύο φαινομενικά ετερόκλητα brands σε μία ενιαία αισθητική έκφραση

Κεντρική φωτογραφία: Courtesy of Gucci

Ο creative director του οίκου Gucci, Alessandro Michele, προσκαλεί την Palace Skateboards και τους συνιδρυτές Lev Tanju και Gareth Skewis σε μια συνένωση των ξεχωριστών προσωπικοτήτων ενός ιταλικού luxury οίκου και ενός λονδρέζικου streetwear brand που γεννήθηκε και μεγάλωσε στον εικοστό πρώτο αιώνα. Αξιοποιώντας το πεδίο ελευθερίας του Vault, του διαδικτυακού concept store του οίκου, η συνεργασία αυτή ξεπερνά αυτό που φαινομενικά είναι μια σύγκρουση δύο κόσμων, μια σύγκρουση αντιθέτων. Αυτή η συλλογή δεν ανακαλύπτει την απόκλιση, αλλά τη σύγκλιση, έναν καθρέφτη προσεγγίσεων, εμμονών και νοημάτων που ενώνει τα δύο brands σε μια ενιαία αισθητική έκφραση.

Μια καθοριστική underground δύναμη της ανδρικής μόδας στη δεκαετία του 2010, η Palace εδώ απηχεί την κληρονομιά και την παρακαταθήκη της Gucci μέσα από μια σειρά κομματιών που υβριδοποιούν τα δημιουργικά σύμπαντα των δύο – εγγενώς ιταλικά, τολμηρά βρετανικά, μεταφρασμένα εκ νέου. Εμπνευσμένη από τον back catalogue της Palace και την αναμφισβήτητη, διαγενεακή επιρροή της Gucci στη νεανική κουλτούρα, η συλλογή εστιάζει στο δρόμο – ένα μέρος που γοητεύει τον Alessandro Michele, όπου η μόδα ζωντανεύει. Ο δρόμος, το ροντέο, το σκέιτ και ο αθλητισμός, όλα συγχωνεύονται σε κομμάτια που αντικατοπτρίζουν την πολύπλευρη ταυτότητα της σύγχρονης κουλτούρας του δρόμου, από το ποδόσφαιρο, τη house μουσική, μέχρι την οδήγηση με μοτοσικλέτα. Το Palace Gucci ενσαρκώνει τη μόδα χωρίς ιεραρχία, απελευθερωμένη και δημοκρατική.

Palace Gucci

Courtesy of Gucci

Η συνάντηση των κόσμων και συνύπαρξη των δημιουργικών μυαλών στο Palace Gucci εμπνέει μια καμπάνια που συγχωνεύει το αντιφατικό, σαν δύο διαφορετικές πραγματικότητες να έχουν συγχωνευτεί σε μία. Κινηματογραφημένη από τον Max Siedentopf, αποτυπώνει σουρεαλιστικές σκηνές, αδύνατες ανταλλαγές – ανθρωπότητα, εξωγήινοι, το πραγματικό έναντι του εξωπραγματικού – μια αίσθηση εξωπραγματικότητας που συμβολίζει αυτή την απροσδόκητη και απίθανη ένωση των δύο brands.  Στη συλλογή Palace Gucci, ξεχωριστά σύμπαντα μπορούν να συνδυαστούν.

Η συλλογή περιλαμβάνει αξεσουάρ και ρούχα για όλα τα φύλα – συμπεριλαμβανομένου του ντεμπούτου της Palace σε γυναικεία ready-to-wear σχέδια. Συγχωνεύοντας τις αισθητικές γλώσσες του καθενός, η συλλογή μιλάει διπλά για την Palace και την Gucci. Η δύναμη του λογότυπου – σήμα του ανήκειν, σύμβολο της κοινότητας – βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ των οίκων, ενώνοντας το double-G της Gucci με το Tri-Ferg της Palace, υλοποιώντας αυτή τη διασταύρωση των προσεγγίσεων. Το Gucci Horsebit loafer – βασικό στοιχείο της “club στολής” της δεκαετίας του 2000 – επαναπροσδιορίζεται, ένα γούρι “P” της Palace διεισδύει στον εμβληματικό καμβά με το μονόγραμμα της Gucci, σε μια κυριολεκτική επικάλυψη ταυτοτήτων.

Palace Gucci

Courtesy of Gucci

Παρομοίως, καθώς τα βασικά ρούχα της Palace είναι όλα παρόντα – ποδοσφαιρικά tees, τζιν παντελόνια, φόρμες – έτσι και η κληρονομιά της Gucci επαναπροσδιορίζεται, τα duffles αναδιαμορφώνονται με την πυραμιδοειδή μορφή του Tri-Ferg και το μονόγραμμα επαναχρωματίζεται σε bubblegum pink, παραλλαγή ή baby blue. Όλα αυτά βρίσκονται δίπλα-δίπλα με τις πολυπόθητες επιτομές του high-end streetwear, όπως το shearling jacket ή το κοστούμι μοτοσικλέτας, καθώς και με απροσδόκητα συλλεκτικά αντικείμενα.

Palace Gucci

Courtesy of Gucci

Η συλλογή θα διατίθεται online από τις 21 Οκτωβρίου αποκλειστικά μέσω του Gucci Vault. Για πρώτη φορά από την ίδρυσή του, το Vault θα πάρει φυσική μορφή μέσω pop-up καταστημάτων στο Παρίσι, το Μιλάνο, το Τόκιο, την Οσάκα και την Μπανγκόκ, καθώς και με το take over των καταστημάτων Palace στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Τόκιο, στην πρώτη φορά που το streetwear brand επιτρέπει σε άλλον δημιουργό να αναδιαμορφώσει αυτούς τους cult προορισμούς.

H συλλογή Palace Gucci επίσης, επεκτείνεται πέρα από τα ρούχα. Ένα δίδυμο ειδικών αντικειμένων εκδηλώνει το αντικομφορμιστικό πνεύμα της συνεργασίας. Η εμμονή της Palace με την κουλτούρα της μοτοσικλέτας πυροδότησε μια πρωτόγνωρη συνεργασία με τη MOTO GUZZI, παράγωντας έτσι μια limited edition 50 τεμαχίων της εμβληματικής μοτοσικλέτας V7.

Palace Gucci

Courtesy of Gucci

Τα 3 brands συνδυάζονται σε ένα ντεπόζιτο “ντυμένο” με το κλασικό woodland camo της Palace και στη δερμάτινη σέλα με το ανάγλυφο GG. Τα δύο signature prints συναντιούνται και στις πλευρικές μπαγκαζιέρες. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο μοτοσυκλέτας με ρετρό στοιχεία, που παραπέμπει στα πρωτότυπα της δεκαετίας του 1960 φιλτραρισμένα μέσα από τους κώδικες του δρόμου και τα αισθητικά δεδομένα του σήμερα.

Palace Gucci

Courtesy of Gucci

Και, σε ένα κλείσιμο του ματιού προς το όνομα και την έννοια του “Vault”, προτείνεται ένα χρηματοκιβώτιο Palace Gucci με δύο σήματα, ντυμένο με το μονόγραμμα Palace Gucci, που παράγεται από την Conforti σε αυστηρά περιορισμένη έκδοση μόλις τεμμαχίων 10 παγκοσμίως. Θυμίζοντας την εμφάνιση των κλασικών ταξιδιωτικών μπαούλων της Gucci, το μπροστινό μέρος διαθέτει ένα χρυσό λογότυπο των δύο οίκων και το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με ανάγλυφο σουέτ, μια μοναδική ωδή στην ιδέα της φορητής “wunderkammer”.

Δες τη συλλογή εδώ.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT