Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο Axel Morin και τον βιντεογράφο Chris Read στο Λονδίνο, και συνδέει την παγκόσμια ψηφιακή Tommy Jeans κοινότητα με τους τέσσερις καλλιτέχνες δείχνοντάς τους να φορούν streetwear-inspired looks σε μουσικές παραστάσεις ειδικά φτιαγμένες για τους fan, ώστε να τους ανακαλύψουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το περιεχόμενό της καμπάνιας καταγράφει την ενέργεια, την αυτοπεποίθηση και την αυθεντικότητα κάθε καλλιτέχνη, καθώς εμπνέουν την επόμενη TOMMY JEANS γενιά των φαν με την αποφασιστική τους αισιοδοξία και την μοναδική τους καλλιτεχνική έκφραση. Η mobile-first καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις με τους ambassadors, οι οποίοι μοιράζονται -ο καθένας ξεχωριστά- πως χάραξαν το δικό τους μονοπάτι μέσα στη μουσική βιομηχανία, οδηγημένοι από μια αδιάκοπη επιθυμία να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.
Η συλλογή TOMMY JEANS για το Φθινόπωρο 2019 εμπνέεται από μια «συνειδητή σύγκρουση» μεταξύ της λειτουργικότητας και της κληρονομιάς του brand, γιορτάζοντας τα κλασικά τζιν με ένα τολμηρό twist. Η συλλογή επανασχεδιάζει διαχρονικά στιλ με βιώσιμα υφάσματα συμπεριλαμβανομένων 100% ανακυκλωμένων βαμβακερών, όπως tapered jeans, φούστες, και denim jackets σε διαφορετικές αποχρώσεις του μαύρου που κατασκευάζονται από deadstock ύφασμα και trims. Τα patches, τα κουμπιά και τα rivets από αχρησιμοποίητα κομμάτια υφασμάτων, εμπλουτίζουν κάθε ρούχο με ένα μοναδικό touch. Το corduroy προσθέτει ένα επαναστατικό τελείωμα στα trucker jackets και στα puffers, ενώ αναβαθμίζει τα vintage-inspired παντελόνια και τα dungarees μέσα από μια πλούσια jewel-tone χρωματική παλέτα. Η iconic TOMMY JEANS σημαία γιορτάζεται σε όλη τη συλλογή, ενώ τα αστέρια και οι ρίγες προσθέτουν μια νεανική εμφάνιση στα χαλαρά στιλ. Η συλλογή έχει απήχηση στους φαν που αγαπούν τα premium και μοναδικά denim ρούχα.
Η συλλογή TOMMY JEANS είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER, στο κατάστημα TOMMY JEANS στο The Mall Athens και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.