Τα logo T-shirts με φεμινιστικό μήνυμα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των λαμπερών show του οίκου Dior από το 2016, όποτε και ανέλαβε τα ηνία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης η Maria Grazia Chuiri. Δεν θα ξεχάσουμε την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017, κατά την οποία όλο το ενδιαφέρον μαγνήτισε το «We should all be feminist» T-shirt, που σε πιστή μετάφραση υπογραμμίζει πως όλες πρέπει να είμαστε φεμινίστριες. Το συγκεκριμένο κομμάτι μάλιστα έχει φορεθεί από μερικές από τις πιο δημοφιλής κυρίες της showbizz, όπως η Rihanna, η Natalie Portman αλλά και η Jennifer Lawrence.
Για τον Χειμώνα του 2019, τα t-shirt που απολαύσαμε στην πασαρέλα του οίκου Dior στολίζονται με τα logos «Sisterhood is global» και «Sisterhood is Powerful». Αυτή τη φορά, η έμπνευση της εμβληματικής σχεδιάστριας κινείται γύρω από την έννοια της αδελφότητας (sisterhood), η οποία σύμφωνα με τα επίθετα που την συνοδεύουν είναι ή τουλάχιστον πρέπει να είναι παγκόσμια(global) και πανίσχυρη (powerful).
Η Karlie Kloss επίλεξε το νέο φεμινιστικό μπλουζάκι του brand για να ολοκληρώσει την υπέροχη εμφάνιση που πραγματοποίησε στο show ΑW’19 του Dior στο Παρίσι.