The Row: Το luxury brand που θύμισε στη fashion κοινότητα πώς πραγματοποιούνταν τα σόου πριν τα social media

Η απαγόρευση των social media κατά τη διάρκεια της επίδειξης που υπογράμμισε πως το The Row είναι πράγματι ο ορισμός της "quiet luxury" τάσης.

Ιφιγένεια Ηλιάδη 05 Μαρ. 24
The Row: Το luxury brand που θύμισε στη fashion κοινότητα πώς πραγματοποιούνταν τα σόου πριν τα social media

Τα τελευταία χρόνια με την έκρηξη των social media, ένας οίκος μόδας θεωρεί πως για να προωθήσει τη συλλογή του και να συζητηθεί παντού – αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις- χρειάζεται να προκαλέσει buzz με κάθε τρόπο, προσκαλώντας τους μεγαλύτερους influencers στα σόου, οι οποίοι γνωρίζουν το πώς θα κάνουν ένα brand viral. Ωστόσο, το luxury brand “The Row” που έχει συνδεθεί άρρηκτα με την ήσυχη πολυτέλεια και τους οπαδούς αυτής, είχε άλλη άποψη, απαγορεύοντας κάθε φωτογραφία και βίντεο, όπως και ανάρτηση στα social media κατά τη διάρκεια της επίδειξης της συλλογής για τη σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνας 2024 που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Παρίσι.

Και μπορεί αρκετοί να πίστευαν πως κάτι τέτοιο θα ήταν “αυτοκτονία”, δεδομένου ότι κάτι αν δεν συμβεί στα social media, είναι σαν να μη συνέβη καθόλου, το πείραμα είχε το αντίθετο αποτέλεσμα. Το ότι μόνο οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα σχέδια, έκανε το “The Row” ακόμα πιο exclusive, με αποτέλεσμα όλοι να μιλάνε στα social media γι’αυτό, χωρίς ωστόσο να υπάρχει υλικό.

Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό από αναρτήσεις καλεσμένων, στους παρευρισκομένους δόθηκαν σημειωματάρια για να καταγράψουν τις σκέψεις τους και το τι έβλεπαν, όπως ακριβώς συνέβαινε παλιά, πριν τα social media. Στην ουσία, το “The Row” και τα ιθύνοντα μυαλά πίσω από το υπερπολυτελές brand – δεδομένου ότι οι τιμές των items ξεπερνούν κατά πολύ το budget μας- βλ. Ashley και Mary- Kate Olsen, κατάφεραν να φέρουν στην επικαιρότητα το σόου, χωρίς όμως να αποκαλύψουν τίποτα. Ήταν η περιέργεια και η αίσθηση της σπανιότητας που έκανε τους χρήστες των social media θα θέλουν απεγνωσμένα να πάρουν μία γεύση από τη συλλογή. Δεν είναι αυτό ο ορισμός της “quiet luxury” τάσης – κυριολεκτικά και μεταφορικά;

Σύμφωνα με τις σημειώσεις του Beka Gvishiani a.k.a. @stylenotcom, δόθηκε μεγάλη σημασία στα πανωφόρια, ανοίγοντας το σόου με μία καμπαρντίνα, ενώ η γενική ιδέα ήταν πως τα ρούχα ακουμπούσαν πάνω στη ladylike αισθητική σε σχέση με τις παλαιότερες συλλογές που είχαν neutral πρόσημο, στον βωμό του μινιμαλισμού.

 

Έξι μέρες μετά και αφού το σόου στο Παρίσι ήταν το μόνο για το οποίο ο κόσμος της μόδας μιλούσε, το “The Row” αποφάσισε να δημοσιεύσει μία σειρά από φωτογραφίες που αποκάλυπταν επιτέλους ορισμένα looks από την “απαγορευμένη” επίδειξη.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Row (@therow)

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Row (@therow)

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Row (@therow)

Σε έναν κόσμο που η φωτογραφία έχει κυριαρχικό ρόλο και τα social media έχουν μετατραπεί σε υποχρεωτική συνθήκη, το “The Row” αποτέλεσε την εξαίρεση, καταφέρνοντας να ρίξει τη βαρύτητα στο πραγματικό γεγονός, τη μόδα – και μάλιστα στο luxury πεδίο αυτής που αναδείχθηκε σε όλο το μεγαλείο της.

Κεντρική φωτογραφία: Courtesy of The Row

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT