[desktoponly]
«Το τσίρκο του Dior έρχεται στην πόλη» έγραφε η επιγραφή στο σκηνικό που στήθηκε στο μουσείο Rodin του Παρισιού. «Στην Ιταλία αποτελεί μέρος της παράδοσης», σχολίασε η creative director Maria Grazia Chiuri, η οποία παρουσίασε την πιο ευφάνταστη συλλογή της μέχρι σήμερα. Άντλησε έμπνευση από τον Gerard Vicaire, διάσημο για τα θεατρικά κοστούμια του στο Moulin Rouge και στο καμπαρέ Folies Bergère, δημιουργώντας φορέματα με χρώμα και ανατρεπτικά μοτίβα, ψηλούς γιακάδες, φούστες tutu, βολάν και στοιχεία από τις στολές των κλόουν, στην πιο couture εκδοχή τους φυσικά. Το μακιγιάζ των μοντέλων δεν ήταν σέξυ ή glam, αλλά είχε κάτι μελαγχολικό και σκοτεινό, όπως και η ίδια η ατμόσφαιρα του τσίρκου πολλές φορές. Άλλωστε και αυτό αντιπροσωπεύει μια μικρογραφία του κόσμου, σου δίνει την ευκαιρία να μεταμορφωθείς, να φορέσεις ένα κοστούμι και να αναδείξεις τη διαφορετική και απροσδόκητη πλευρά της προσωπικότητάς σου. Όπως ακριβώς και η μόδα…
[/desktoponly]
[mobileonly]
«Το τσίρκο του Dior έρχεται στην πόλη» έγραφε η επιγραφή στο σκηνικό που στήθηκε στο μουσείο Rodin του Παρισιού. «Στην Ιταλία αποτελεί μέρος της παράδοσης», σχολίασε η creative director Maria Grazia Chiuri, η οποία παρουσίασε την πιο ευφάνταστη συλλογή της μέχρι σήμερα. Άντλησε έμπνευση από τον Gerard Vicaire, διάσημο για τα θεατρικά κοστούμια του στο Moulin Rouge και στο καμπαρέ Folies Bergère, δημιουργώντας φορέματα με χρώμα και ανατρεπτικά μοτίβα, ψηλούς γιακάδες, φούστες tutu, βολάν και στοιχεία από τις στολές των κλόουν, στην πιο couture εκδοχή τους φυσικά. Το μακιγιάζ των μοντέλων δεν ήταν σέξυ ή glam, αλλά είχε κάτι μελαγχολικό και σκοτεινό, όπως και η ίδια η ατμόσφαιρα του τσίρκου πολλές φορές. Άλλωστε και αυτό αντιπροσωπεύει μια μικρογραφία του κόσμου, σου δίνει την ευκαιρία να μεταμορφωθείς, να φορέσεις ένα κοστούμι και να αναδείξεις τη διαφορετική και απροσδόκητη πλευρά της προσωπικότητάς σου. Όπως ακριβώς και η μόδα…
[/mobileonly]