8 celebrities που λάνσαραν φέτος τις δικές τους beauty σειρές

Οι stars που φιλοδοξούν να κατακτήσουν τον κόσμο της ομορφιάς μέσα από τα δικά τους skincare προϊόντα.

Elle 07 Οκτ. 22
8 celebrities που λάνσαραν φέτος τις δικές τους beauty σειρές

Κεντρική φωτογραφία: Instagram/cosmoss

Οι αγαπημένοι μας celebrities είναι πλέον σχεδόν πάντα και επιχειρηματίες ταυτόχρονα. Μετά από εκείνους που θέλησαν να κατακτήσουν τον κόσμο της μόδας, σειρά έχουν εκείνοι που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο του beauty. Μόνο φέτος 8 διάσημοι από τον κόσμο του κινηματογράφου, της μουσικής και της μόδας λάνσαραν τις δικές τους σειρές ομορφιάς που μπαίνουν απευθείας στη whish list μας.

Ο “Cosmoss” της Kate Moss

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cosmoss (@cosmoss)

Στο τέλος Αυγούστου, το απόλυτο icon, Kate Moss ανακοίνωσε την κυκλοφορία της δικής της σειράς beauty & wellness, Cosmoss, ένα brand με “ψυχή, αισθησιασμό και αυτογνωσία”, όπως σημειώνει και η ίδια. Κάθε προϊόν έχει δημιουργηθεί σχολαστικά με γνώμονα την ευεξία, χρησιμοποιώντας ισχυρές, φυσικές ουσίες. Βασικός πυλώνας του είναι η σειρά skincare, την οποία συμπληρώνουν δύο επιλογές σε ροφήματα που δυναμώνουν μαλλιά, νύχια και δέρμα. Στόχος του super model είναι το Cosmoss να αποτελέσει κάτι περισσότερο από ένα beauty brand και η χρήση κάθε προϊόντος να αποτελεί μια μικρή self care τελετουργία.

Η Hailey Bieber και το Rhode

 

View this post on Instagram

 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Για την Hailey Bieber η δημιουργία της ηθικής σειράς skin care “Rhode” ήταν ένα προσωπικό στοίχημα, καθώς είναι εμπνευσμένη από το προσωπικό της ταξίδι προς μια υγιή επιδερμίδα. Σχεδιασμένη για διάφορους τύπους δέρματος και ανάγκες με συστατικά υψηλής απόδοσης, είναι μια καθημερινή ρουτίνα που θρέφει το δέρμα με την πάροδο του χρόνου και δεν προκαλεί ερεθισμούς. “Η Rhode εστιάζει στην παραγωγή προϊόντων βασισμένων στην επιστήμη και την εξαιρετική σύνθεση, απλοποιώντας πολλά από τα μυστήρια και τις πολύπλοκες αφηγήσεις πίσω από την αποτελεσματική περιποίηση της επιδερμίδας”, αναφέρει το μοντέλο.

LolaVie, από το απόλυτο hair icon, Jennifer Aniston

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Είναι δυνατόν η γυναίκα της οποίας τα μαλλιά εύχονταν να είχε όλος ο πλανήτης να μην έχει τη δική της σειρά hair care; H LolaVie γεννήθηκε μέσα από την κρυφή μέχρι χθες εμμονή της Aniston με τα ιατρικά περιοδικά, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις τελευταίες καινοτομίες ομορφιάς και υγείας. Το όραμά της για τη LolaVie είναι να συνδυάσει τα καλύτερα της επιστήμης και της φύσης. Η LolaVie υπόσχεται ότι δημιουργεί προϊόντα που είναι αποτελεσματικά, έξυπνα και χωρίς κόπο – αυτά που λύνουν πραγματικά προβλήματα χωρίς φιοριτούρες, ενώ είναι φυσικά ένα cruelty free, sustainable brand. Εκτός από τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών όπου είναι δυνατόν, ενισχύουν τα προϊόντα τους με ουσία μπαμπού αντί για νερό. 

Le Domaine, από τη γόνιμη γη της Προβηγκίας και τον Brad Pitt 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ELLE (@ellefr)

Στο παιχνίδι της περιποίησης προσώπου για άνδρες μπήκε δυναμικά ο Brad Pitt με το brand Le Domaine, το οποίο προωθεί τις αρχές του upcycling μιας και τα βασικά συστατικά της σειράς προέρχονται από τα αμπέλια του κτήματος Miraval, στη μοναδική γη της Προβηγκίας. “Ο στόχος είναι να μιμηθούμε τους οργανικούς κύκλους της φύσης, την αρχέγονη ομορφιά της. Στη φύση δεν υπάρχουν σπατάλες. Οτιδήποτε περισσεύει ή απορρίπτεται γίνεται τροφή για κάτι άλλο. Αυτό το υποδειγματικό κυκλικό σύστημα είναι η έμπνευση για το Le Domaine”, λέει ο 58χρονος ηθοποιός.

Rebranding με το Haus Labs για την Lady Gaga

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του δικού της beauty brand, η Lady Gaga αποφάσισε τον περασμένο Μάρτιο να κάνει μια ολική επαναφορά της σειράς της υπό το όνομα Haus Labs σε μία αποκλειστική συνεργασία με τα Sephora. Η νέα προσέγγιση της σειράς μακιγιάζ της Lady Gaga έχει γνώμονα τη βιωσιμότητα, την καθαρότητα και την καινοτομία. Όλα τα προϊόντα είναι vegan και cruelty free. Στο Haus Labs η επιστήμη και η φύση ενώνονται για να δημιουργήσουν προϊόντα υψηλής απόδοσης. Παράλληλα, κάθε αγορά στηρίζει το Ίδρυμα Born This Way, το οποίο επικεντρώνεται στην ψυχική υγεία των νέων. 

Ντεμπούτο και για την Scarlett Johansson με το “The Outset”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Outset (@theoutset)

Το δικά της βήματα στο χώρο του beauty κάνει και η Scarlett Johansson με το minimal skin care brand, “The Outset”. Ως κάποια που έχει παλέψει με την ακμή και την ευαισθησία του δέρματος στο παρελθόν, η Scarlett ήθελε μια σειρά στο επίκεντρο της οποίας να βρίσκεται το υγιές δέρμα. “Ο στόχος μου ήταν να απλοποιήσω την ομορφιά με έμφαση στα απαραίτητα καθημερινά προϊόντα”, αναφέρει η ίδια. “Ήθελα το The Outset να είναι ένα καθολικό, προσιτό οικονομικά και αξιόπιστο brand, σαν το αγαπημένο σας λευκό μπλουζάκι – ένα κλασικό βασικό προϊόν”. Τα προϊόντα του The Outset βασίζονται στους τρεις πυλώνες της καθαριότητας, της σύσφιξης και της ενυδάτωσης.

Couple Goals: Το S’able Labs είναι η skin care σειρά του Idris Elba και της συζύγου του Sabrina

 

View this post on Instagram

 

A post shared by S’ABLE Labs (@sable.labs)

Ο Idris και η Sabrina Elba λάνσαραν μόλις τον περασμένο Ιούλιο τη σειρά περιποίησης δέρματος, S’ able Labs, η οποία ξεκινά με τρία βασικά προϊόντα φτιαγμένα από φυσικά συστατικά που βρίσκονται στην Ανατολική Αφρική. Μαζί με την σειρά, το ζευγάρι εγκαινίασε το The Hub by S’ able Labs, έναν ιστότοπο που συζητά για τις σχέσεις, τις συνεργασίες και την αυτοφροντίδα. Η σειρά περιέχει ένα καθαριστικό, ένα τονωτικό και μια ενυδατική κρέμα που παρασκευάζονται με συστατικά όπως το Qasil που συλλέγεται από τα φύλλα του δέντρου Gob, το αφρικανικό baobab και το ανθοφόρο φυτό Nigella sativa, μεταξύ άλλων.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT