Είναι επίσημο! Η Beyoncé παρουσίασε το νέο άρωμά “Cé Lumière” που φέρει την υπογραφή της. Κάπως έτσι ακολουθώντας το “Cé Noir” , που κυκλοφόρησε πέρσι, περίπου τέτοια εποχή, ανοίγει ένα νέο αρωματικό κεφάλαιο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ναι, διανύοντας μια δύσκολη περίοδο με όλες τις θεωρίες συνομωσίας που συνδέουν το όνομά της με την υπόθεση P.Diddy, και μερικές εβδομάδες μετά το ντεμπούτο της συνεργασίας της με τη Levi’s – μια καμπάνια για την οποία από μόνη της απέφερε 5 εκατομμύρια δολάρια σε αξία μέσα σε μόλις 48 ώρες – άλλα και κάποιους μήνες μετά την κυκλοφορία της μάρκας ουίσκι της SirDavis σε συνεργασία με την LVMH, τώρα αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα νέο αρωματικό λανσάρισμα που, όπως όλα δείχνουν, θα κρατήσει δυνατή την παρουσία της και στη βιομηχανία της ομορφιάς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Περιλαμβάνοντας νότες κορυφής από μαύρο πιπέρι Μαδαγασκάρης και ιταλικό μανταρίνι, νότες καρδιάς από γιασεμί sambac και ραβέντι και νότες βάσης από πατσουλί Ινδονησίας και μόσχο, καταλαβαίνουμε αμέσως ότι μιλάμε για ένα αισθησιακό άρωμα με βάθος που μπορεί να κάνει κάθε παρουσία αξέχαστη.
Cover Photo: SplashNews.com