Αυτό το άρωμα με νότες εσπεριδοειδών, αισθησιακά λουλούδια και σανταλόξυλο, “ξυπνά” πρωτόγνωρα συναισθήματα

Ένα άρωμα που εμβαθύνει στο στοιχείο που μοιραζόμαστε όλοι οι άνθρωποι μεταξύ μας: την αυθεντική ουσία μας και τα πρωτόγονα ένστικτα.

Elle 08 Οκτ. 23
Αυτό το άρωμα με νότες εσπεριδοειδών, αισθησιακά λουλούδια και σανταλόξυλο, “ξυπνά” πρωτόγνωρα συναισθήματα

Το Animalique, το νέο άρωμα της Byredo, σας φέρνει σε επαφή με την άγρια πλευρά σας, καθώς η εντυπωσιακά πολυεπίπεδη σύνθεσή του μεταμορφώνεται από τις λαμπερές νότες εσπεριδοειδών στην κορυφή, σε ζεστά, αισθησιακά λουλούδια, πριν κάνει την τελική βουτιά στην ανήμερη ατμόσφαιρα του suede, του κεχριμπαριού και των φύλλων καπνού. Το Animalique είναι ένα άρωμα για τους πολλούς εαυτούς σας, οι οποίοι αποτελούν μια ιστορία που ξεδιπλώνεται πάντα και για πάντα.

άρωμα

Μέσα από ένα ακόρντο δέρματος που γίνεται ένα με την επιδερμίδα, το Animalique συνδέεται με ένα στοιχείο κοινό σε όλη την ανθρωπότητα: την αυθεντική ουσία μας και τα πρωτόγονα ένστικτα. Εδώ οι αναστολές διαλύονται, η πραγματικότητα και η φαντασία γίνονται ένα, και από αυτή τη σύνθεση αναδύεται ένα υπέροχο, μυθικό πλάσμα. Είναι η αίσθηση του εκστατικού χορού κάτω από τα φώτα της ντίσκο, της βιολογικής, παράλογης έλξης, του να παρασύρεσαι από το σαρωτικό κύμα της δόνησης.

άρωμα

Η καμπάνια του Animalique εμπνέεται από τον makeup artist Kabuki Starshine. Ο ιδρυτής της Byredo, Ben Gorham, ερωτεύτηκε το iconic πορτραίτο που φωτογράφησε ο Richard Burbridge και επιμελήθηκε ο Kabuki, το οποίο ήταν βασισμένο σε μία από τις clubbing περσόνες του – ένα ανδρόγυνο υβρίδιο ανθρώπου-σαύρας, το οποίο εκφράζει τον ενθουσιασμό και την εξτραβαγκάντσα της νυχτερινής ζωής της Νέας Υόρκης στο απόγειό της, στα 90’s. Η ταυτότητα είναι εύπλαστη. Το Animalique αγκαλιάζει την ελευθερία του να αλλάζεις μορφή.

«Θέλησα να εμβαθύνω στο στοιχείο που μοιραζόμαστε όλοι οι άνθρωποι μεταξύ μας: την αυθεντική ουσία μας και τα πρωτόγονα ένστικτα. Είναι το concept που θέλει ένα spirit animal να ενυπάρχει στα βάθη των πιο αληθινών εαυτών μας», λέει χαρακτηριστικά για τη δημιουργία αυτού του αρώματος ο Ben Gorham, Founder & Creative Director, του brand.

Οι αρωματικές νότες που κάνουν τη διαφορά:

άρωμα

Κορυφή: περγαμόντο, λεμόνι
Καρδιά: μιμόζα, βιολέτα, suede
Βάση: φύλλα καπνού, σανδαλόξυλο, κεχριμπάρι

 

Τα προϊόντα Byredo διατίθενται αποκλειστικά στα attica και στο atticadps.gr/eshop

Cover Photo:Launchmetrics / spotlight

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT