Emily Ratajkowski: Είναι η νέα μούσα για iconic άρωμα γνωστού οίκου

Η Emily Ratajkowski είναι το απόλυτο "Flowerbomb" girl.

Νίνα Μουσούρη 18 Ιαν. 23
Emily Ratajkowski: Είναι η νέα μούσα για iconic άρωμα γνωστού οίκου

Το νέο “Flowerbomb” girl έχει το πρόσωπο της Εmily Ratajkowski. Ο γνωστός οίκος ανακοίνωσε σήμερα ότι από τις 20 Ιανουαρίου η νέα μούσα του για το iconic άρωμά του θα είναι το γνωστό μοντέλο-ηθοποιός που δεν περιορίζεται σε μια ιδιότητα.

Ως μια πολύπλευρη προσωπικότητα και φεμινίστρια, που δε διστάζει να σπάει τα στερεότυπα και να εμπνέει συνεχώς την πραγματική ενδυνάμωση, επαναπροσδιορίζοντας τη σημασία, την ολότητα και το μεγαλείο της θηλυκότητας, φαίνεται ότι αποτελεί την ιδανική επιλογή για τη νέα καμπάνια του best seller αρώματος για τον οίκο Viktor&Rolf.

Πρόκειται για μια προσωπικότητα που συνδέεται έντονα με τη νέα γενιά γυναικών, αλλά και γενικότερα την θηλυκότητα σε κάθε της έκφραση. Απόλυτα δυναμική και αυθεντική, αποτελεί συχνά πηγή έμπνευσης. Μακριά από τους κανόνες που μένουν μόνο σε μια εντυπωσιακή εικόνα, η ίδια χρησιμοποιεί τη φωνή της και κάθε πλατφόρμα που έχει στη διάθεσή της, για να βοηθήσει τον κόσμο να αγκαλιάσει τη γυναικεία φύση.

Ασταμάτητη και αυθεντική διαθέτει μοναδική θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και αισθησιασμό, τα οποία τονίζει συνεχώς ότι δεν ανήκουν στο ανδρικό βλέμμα, αλλά στη γυναίκα που τα κατέχει. Ναι, το Flowerbomb ταυτίζεται απόλυτα με μια τέτοια γυναίκα.

Emily Ratajkowski

Ένα άρωμα με 18 χρόνια επιτυχία

Το iconic άρωμα έκανε το πρώτο του λανσάρισμα πριν από 18 χρόνια και αποτελεί ακόμα και σήμερα ένα παγκόσμιο best seller. Παραμένοντας σταθερά στο Top 10 των Ηνωμένων Πολιτειών και στο Top 15 της Μεγάλης Βρετανίας από το 2005 που συστήθηκε στο κοινό, όπως όλα δείχνουν η επιτυχία του θα συνεχίσει να μετρά πολλά χρόνια ακόμα.

Πρόκειται για ένα άρωμα που από την πρώτη στιγμή έκανε αίσθηση στον κόσμο της ομορφιάς, θέτοντας νέα πρότυπα για τα floral gourmand αρώματα και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τα γυναικεία αρώματα.

«Πολλά από αυτά που αντιπροσωπεύουν τη γυναίκα είναι φίνα. Αυτό που μου αρέσει στο Flowerbomb είναι ότι πρόκειται για ένα άρωμα φτιαγμένο τόσο για τη δύναμη όσο και για τη θηλυκότητα.», δηλώνει η Emily Ratajkowski.

Ενώ οι Viktor Horsting & Rolf Snoeren, ιδρυτές και Καλλιτεχνικοί Διευθυντές του οίκου Viktor&Rolf, δηλώνουν χαρακτηριστικά γι΄αυτή τη νέα συνεργασία: «Θαυμάζουμε την Emily Ratajkowski εδώ και πολύ καιρό και είμαστε πολύ χαρούμενοι που την καλωσορίζουμε στην οικογένεια του οίκου Viktor&Rolf. Όπως αποδεικνύει η δουλειά της, η Emily είναι ένα πολύπλευρο ταλέντο. Η πληθώρα των ικανοτήτων της αλλά και οι αξίες της, την καθιστούν το ιδανικό πρόσωπο για το Flowerbomb».

Η Emily Ratajkowski, στην πρώτη της συνεργασία με το brand, εμφανίζεται στο film, που φέρει την υπογραφή της Torso Solutions και περιλαμβάνει εικόνες που έχουν επιμεληθεί οι Inez & Vinoodh. Στην καμπάνια εξερευνά τη δύναμη της αλλαγής, που ωθεί στα άκρα. Πρόκειται για μια ιστορία μεταμόρφωσης που ξετυλίγεται μέσα από μια λαμπερή έκρηξη λουλουδιών και αποτελεί μια πρόσκληση να «Απελευθερώσoυμε τη γυναικεία μας δύναμη». Μια στιγμή αρκεί για να γίνει και ίσως η νέα αυτή καμπάνια μας κάνει να φτάσουμε ακόμα πιο κοντά σε αυτή.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT