Από το 1994 που ξεκίνησε η καμπάνια Viva Glam, η M.A.C. έχει συγκεντρώσει περισσότερα από $500 εκατ. σε φιλανθρωπικές ενέργειες. Τώρα η M.A.C. στρέφει φυσικά το ενδιαφέρον της στην καταπολέμηση της πανδημίας, γι’ αυτό και προσφέρει $10 εκατ. σε 250 οργανισμούς σε όλο τον πλανήτη, που αγωνίζονται για τον περιορισμό του κορονοϊού. Παράλληλα, προσφέρει το 100% των κερδών από τις πωλήσεις του κραγιόν Viva Glam σε ευπαθείς κοινότητες που υποφέρουν από την εξάπλωση του ιού. «Η Viva Glam campaign δεν είχε ποτέ έναν μόνο σκοπό, αλλά υποστήριζε όλες τις ευάλωτες κοινότητες. Δημιουργήθηκε πριν πολλά χρόνια, σαν μια ενίσχυση για όσους είχαν ανάγκη από δίχτυα ασφαλείας», δήλωσε ο John Demsey, πρόεδρος του Viva Glam Fund και executive group president of The Estee Lauder Companies Inc.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!