Καταγράφοντας στο ιστορικό της περισσότερα από 100 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην βιομηχανία της ομορφιάς, αυτή τη σεζόν η Chanel αποφάσισε να βγει από τα νερά της, δημιουργώντας την πρώτη της σειρά μακιγιάζ για άνδρες. Σε προλαβαίνουμε, υπενθυμίζοντάς σου ότι το εμβληματικό brand μέσα στα χρόνια έχει εργαστεί με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες του αντρικού φύλλου, λανσάροντας ωστόσο μόνο καλλυντικά ομορφιάς καιαρώματα.
Η Boy De Chanel, όπως ονομάζεται η περιβόητη συλλογή, αποτελείται από ένα ανάλαφρο φον ντε τεν σε 4 διαφορετικούς τόνους, ένα μολύβι φρυδιών σε 4 αποχρώσεις (ανάμεσα τους και γκρί!), καθώς και ένα balm για τα χείλη με ματ φινίρισμα. Η σειρά θα κυκλοφορήσει αρχικά στην Κορέα από την πρώτη κιόλας μέρα του Σεπτέμβρη ενώ από αρχές Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα ομορφιάς σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η ομορφιά δεν σχετίζεται με το φύλλο αλλά με το στυλ» είναι το μότο της καμπάνιας της Boy De Chanel, ενώ το κεντρικό της πρόσωπο θα είναι ο Κορεάτης ηθοποιός, Lee Dong Wook.
H Chanel ωστόσο δεν είναι η πρώτη που έκανε ένα τέτοιο παράτολμο αλλά και πρωτοποριακό βήμα. Στο παρελθόν, ο Tom Ford, έχοντας παρατηρήσει ότι οι άνδρες που μακιγιάρονται αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς παγκοσμίως, είχε επιχειρήσει το ίδιο με αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα.