Το πιο πολυπόθητο item της άνοιξης, είναι ένα luxe lipstick. Οι οίκοι Carolina Herrera, Hermès, Jimmy Choo, περνούν πλέον και στην δημιουργία beauty συλλογών, με high fashion αέρα. Η στροφή αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία φυσικά, αφού για την πλειοψηφία των γυναικών, το κραγιόν είναι μάλλον το μόνο designer piece που μπορεί να αποκτήσει, προσθέτοντας μια μικρή δόση πολυτέλειας στην καθημερινότητά της. «Δεν μπορούμε να αγοράσουμε ένα ζευγάρι παπούτσια του Pierre Hardy, μπορούμε όμως να αποκτήσουμε το κραγιόν που σχεδίασε για τον οίκο Hermès», εξηγεί η διάσημη beauty director Katy Young, για την άνοδο των high fashion σειρών μακιγιάζ.
Δεν ξεχνάμε φυσικά και το “Lipstick Effect”, τη θεωρία πως σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής αστάθειας, οι γυναίκες στρέφονται πάντα προς φτηνότερα luxury αγαθά όπως τα κραγιόν, για να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους να προσφέρουν ένα όμορφο δώρο στον εαυτό τους, κάτι που επιβεβαιώθηκε και την περίοδο του Brexit, ενώ ισχύει και κατά τη διάρκεια της έξαρσης του κορονοϊού.
Στις high fashion make up lines, όλα τα φώτα στρέφονται στις συσκευασίες που μοιάζουν τόσο πολύτιμες, όσο ένα κόσμημα, φέροντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έχουμε ταυτίσει με τους αγαπημένους μας οίκους.
Τα κραγιόν του οίκου Carolina Herrera, λειτουργούν και σαν μπρελόκ για τα κλειδιά ή την γυναικεία τσάντα.
To κραγιόν Rouge Hermès, κυκλοφορεί σε 24 αποχρώσεις με ματ ή σατινέ τελείωμα, εμπνευσμένες από τα δερμάτινα και μεταξωτά αξεσουάρ του οίκου. Οι plastic-free συσκευασίες, σχεδιάστηκαν από τον jewellery and shoes creative director του Hermès Pierre Hardy.
H συλλογή Seduction του οίκου Jimmy Choo, γίνεται ένα όπλο γοητείας στα χέρια κάθε γυναίκας. Το κραγιόν με την χρυσή συσκευασία κυκλοφορεί σε 10 bold αποχρώσεις, αρωματισμένες με το ελιξίριο Iris Crush.
Και η λίστα θα συνεχίζεται, κάνοντας αμείωτο το ενδιαφέρον μας για το κυνήγι γύρω από το τέλειο κραγιόν.