Μέχρι τώρα είχαμε ακούσει τον όρο unisex όταν αναφερόμασταν σε κάτι που αφορά άνδρες και γυναίκες. Τώρα πια μιλάμε για "No gender" προιόντα που αφορούν στα άτομα. Πρόκειται για έναν όρο που έχει αρχίσει να γίνεται πολύ οικείος στον χώρο της ένδυσης καθώς πολλοί σχεδιαστές έχουν στα καταστήματα τους gender- free τομείς ενώ άλλοι αφαιρούν από τα ρούχα τις ταμπέλες που αφορούν στα φύλα. Από την άλλη στα Selfridges έχουν δημιουργήσει μια Agender εμπειρία shopping όπου ο καθένας έχει την ελευθερία να αγοράσει προιόντα μόδας, ομορφιάς και αξεσουάρ ανεξάρτητα από το φύλο στο οποίο ανήκει. Και μπορεί τα unisex αρώματα να υπήρχαν ανέκαθεν, σήμερα όμως πολλά brαnds λανσάρουν ελιξίρια τα οποία δεν κλίνουν προς κάποιο φύλο συγκεκριμένα. Μια σύγχρονη πραγματικότητα που συμβάλλει στην απελευθέρωση της ατομικότητας και της μοναδικότητας του καθενός.
“No gender” περιποίηση: η νέα τάση στον κόσμο της ομορφιάς #agender
Αρώματα και για τα δυο φύλα, ενυδατικά προιόντα για όλους. Εν έτει 2018 τα καλλυντικά δεν απευθύνονται σε άνδρες ή γυναίκες αλλά στο άτομο. Ένα ανερχόμενο φαινόμενο που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!