Η Bobbi Brown Cosmetics δηλώνει υπερήφανη για τη συνεργασία της με τρεις πολυδιάστατες γυναίκες, έχοντας σαν σκοπό να διαδώσει τον αυθεντικό της χαρακτήρα, εξυμνώντας τη δυναμική των γυναικών αλλά και την ατομική ομορφιά της καθεμίας, με την έναρξη της καμπάνιας “Confident Beauty”. Οι Αμερικανίδες ηθοποιοί Yara Shahidi και Elizabeth Olsen μαζί με την Κινέζα ηθοποιό NiNi είναι οι νέες πρέσβειρες της μάρκας παγκοσμίως, οι οποίες μοιράζονται τις προσωπικές τους “αλήθειες ομορφιάς” – τις πραγματικές αξίες που τις καθοδηγούν στη ζωή, εμπνέοντας τις γυναίκες ανά την υφήλιο.
«Παραμένοντας πιστή στην ιδιοσυγκρασία της μάρκας, κάθε μία από αυτές τις γυναίκες αποτελεί εμβληματικό παράδειγμα του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού της Bobbi Brown – γυναίκες με αυτοπεποίθηση, μοναδικά όμορφες, που φέρνουν την επιτυχία στα δικά τους μέτρα», αναφέρει η Sandra Main, Πρόεδρος Bobbi Brown Cosmetics. Η εκστρατεία θα απογειώσει το καθιερωμένο και αγαπημένο προϊόν foundation του οίκου, το Skin Long-Wear Weightless Foundation, με το παγκόσμιο λανσάρισμα 12 νέων αποχρώσεων.
Η Bobbi Brown Cosmetics παραμένει πιστή στην πρωταρχική της δέσμευση: να παρέχει την τέλεια απόχρωση για όλους τους τόνους του δέρματος. Η πιο βαθιά μας γκάμα αποχρώσεων παραμένει η σειρά Espresso, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1992 με την κυκλοφορία του Foundation Stick. Η μοναδική φιλοσοφία αποχρώσεων της μάρκας προέρχεται από τη διαίσθηση και την αλάνθαστη παρατηρητικότητα ενός καλλιτέχνη, που συνειδητοποίησε ότι η πιο πιστή αντιστοιχία της απόχρωσης foundation με το δέρμα θα έπρεπε να εστιάζει πέρα από την επιφάνεια της επιδερμίδας, στους φυσικούς υποτόνους που δημιουργούν το μοναδικό χρώμα του δέρματος κάθε γυναίκας. Το αποτέλεσμα ήταν πάντα μια ευρεία γκάμα αποχρώσεων που διορθώνουν το χρωματικό τόνο ενώ ταυτόχρονα παραμένουν πιστές στις αποχρώσεις του δέρματος, αποδίδοντας φρέσκο, υγιές και λαμπερό δέρμα.
«Είναι θαυμάσιο να συμμετέχω σε έναν οίκο που είναι τόσο συνεπής και πιστός στην ταυτότητά του, σε μια βιομηχανία που είναι τόσο ασυνεπής. Από τη δεκαετία του ’90 έχουμε δει πολλές τάσεις να έρχονται και να φεύγουν και να επιστρέφουν ξανά, ενώ η Bobbi Brown Cosmetics ήταν πάντα μια διαχρονική μάρκα », λέει η ηθοποιός, παραγωγός και συνήγορος των γυναικών, Elizabeth Olsen.
Η Ιρανή ηθοποιός-ακτιβίστρια, Yara Shahidi εξηγεί τι την οδήγησε στην Bobbi Brown: “Νομίζω ότι το brand αντιπροσωπεύει ό,τι και η γενιά μου: τη σημασία της ενσωμάτωσης, σε όλους τους τομείς, σε μία θεμελιώδη διάσταση. Το γεγονός ότι αυτό ήταν τόσο σημαντικό για τη μάρκα, τόσο στο μακιγιάζ όσο και στις φιλανθρωπικές προσπάθειες από την αρχή, επαληθεύει το ότι δεν είναι μια εμπορική τάση αλλά κάτι στο οποίο είναι πιστοί”.
Η βραβευμένη Κινέζα ηθοποιός NiNi, ερωτεύτηκε για πρώτη φορά τη μάρκα καθώς προετοιμαζόταν για μια εμφάνιση στο κόκκινο χαλί από την makeup artist της. “Σε ό,τι αφορά εμένα, θαύμαζα τα ποιοτικά προϊόντα του οίκου που έκαναν το δέρμα μου να λάμπει, το ανεπιτήδευτο νεοϋορκέζικό του πνεύμα και το απεριόριστο συναίσθημα εμπιστοσύνης που αποπνέει».
Στο πλαίσιο της εκστρατείας Confident Beauty, η Bobbi Brown Cosmetics λάνσαρε επίσημα τον Φιλανθρωπικό Oργανισμό “Pretty Powerful Fund” για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, διαθέτοντας 400.000 δολάρια σε τέσσερις αξιοσημείωτες φιλανθρωπικές οργανώσεις επιλεγμένες από τις πρέσβειρές μας, οι οποίες ενισχύουν την αποστολή του “Pretty Powerful Fund” να υποστηρίξει τη δημιουργία νέων δυνατοτήτων για γυναίκες και κορίτσια ανά τον κόσμο.