Σε μία αβέβαιη και διχασμένη με τόσους τρόπους εποχή, το να παραμένει κανείς θετικός μοιάζει να είναι μεγάλη πρόκληση. Η αλήθεια πως υπάρχουν πολλά περισσότερα στη ζωή από όσα φαίνονται. Εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία joie de vivre (η χαρά της ζωής) και την ανατρεπτική προσωπικότητα του θρυλικού σχεδιαστή μόδας, Kenzo Takada, η Avon λανσάρει τα νέα αρώματα Avon Life Colour, για εκείνη και για εκείνον. Είναι η δεύτερη φορά που η εταιρεία και ο παγκοσμίου φήμης σχεδιαστής μόδας (ο οποίος έγινε ένας από τους πρώτους Ιάπωνες σχεδιαστές μόδας που κατάφερε να πετύχει στη βιομηχανία της μόδας του Παρισιού) ένωσαν τις δυνάμεις τους, με την πρώτη φορά να είναι το 2016 με την κυκλοφορία του αρώματος Avon Life.
Το Avon Life Colour δημιουργήθηκε από τον Kenzo Takada, σε συνεργασία με δύο από τους καλύτερους αρωματοποιούς στον κόσμο, τον Frank Voelkl και τον Olivier Cresp. Ως ζωγράφος ο ίδιος, ο Kenzo Takada επέλεξε τα συστατικά του αρώματος σαν να δημιουργούσε ένα έργο τέχνης. Το αποτέλεσμα είναι μια αναζωογονητική εμπειρία, βασισμένη στην Παλέτα της Χαράς. Το βασικό συστατικό που επέλεξε ο εμβληματικός σχεδιαστής μόδας για το αντρικό και το γυναικείο άρωμα ήταν η μανόλια, τόσο λόγω της κομψής της νότας που θυμίζει γιασεμί, όσο και για το λευκό της χρώμα, το οποίο συμβολίζει τον συνδυασμό όλων των χρωμάτων. Για τα υπόλοιπα συστατικά, ο Kenzo Takada και οι κορυφαίοι αρωματοποιοί αναζήτησαν υλικά που θα μπορούσαν να αποδώσουν συναισθήματα, μέσα από τα χρώματα τους.
Τα τρία κυρίαρχα χρώματα και συναισθήματα που αναδείχθηκαν είναι τα εξής:
Το κίτρινο, που αντιπροσωπεύει τη χαρά
Το κόκκινο, που αντιπροσωπεύει την αγάπη για διασκέδαση
Το πράσινο, που αντιπροσωπεύει το ελεύθερο πνεύμα
«Μία από τις σημαντικότερες πηγές έμπνευσης για εμένα ήταν πάντα η δύναμη των χρωμάτων. Είναι μια παγκόσμια γλώσσα, την οποία οι περισσότεροι από εμάς κατανοούμε ενστικτωδώς και ασκεί μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αισθανόμαστε» λέει ο Kenzo Takada. «Ο κόσμος είναι γεμάτος χρώματα και αυτή η όμορφη συνεργασίας με την Avon μου επέτρεψε να αιχμαλωτίσω σε ένα άρωμα το πολύχρωμο πνεύμα αισιοδοξίας, που βρίσκεται μέσα στον καθένα από μας. Το άρωμα μεταδίδει μια ζωντανή και χαρούμενη ενέργεια, την οποία τόσο πολύ χρειαζόμαστε στις μέρες μας».
«Η ανατρεπτική και θετική προσωπικότητα του Kenzo Takada, καθώς και οι ζωηρές και πολύχρωμες συλλογές του, που τον κατέστησαν διάσημο σε όλο τον κόσμο, ήταν μερικές από τις μεγαλύτερες πηγές έμπνευσής μας σε αυτό το εγχείρημα», σχολιάζει η κα. Εύη Οικονόμου, Marketing Manager της Avon Ελλάδος «Ο κύριος στόχος μας είναι να μεταδώσουμε την επιθυμία που έχουμε από κοινού με τον Kenzo Takada, να γεμίσουμε, δηλαδή, τη ζωή μας με ομορφιά και ενέργεια, επιτρέποντας στους άντρες και τις γυναίκες από όλο τον κόσμο να αισθάνονται λαμπεροί, γεμάτοι ενέργεια και να ζουν με τους δικούς τους όρους τη ζωή τους στο έπακρο. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε ένα τέτοιο άρωμα υψηλής ποιότητας και ελπίζουμε ότι το Avon Life Colour θα προτρέψει περισσότερους ανθρώπους να επιλέξουν την πολύχρωμη πλευρά της ζωής», πρόσθεσε η κα. Οικονόμου.