Η Βικτόρια ακολουθεί το παράδειγμα κορυφαίων οίκων μόδας, όπως ο Louis Vuitton, που κάνουν ολοένα και πιο αισθητή την παρουσία τους στις αναπτυσσόμενες αγορές της Άπω Ανατολής.
Η αρχή για το brand της Βικτόρια Μπέκαμ θα γίνει με ένα on-line store, ενώ τους επόμενους μήνες θα είναι έτοιμο και το κατάστημά της στην καρδιά της κινεζικής πρωτεύουσας. Η ίδια παραδέχεται πως θαυμάζει την αισθητική των γυναικών της Άπω Ανατολής και δηλώνει ενθουσιασμένη με την κίνησή της: «Νομίζω πως οι γυναίκες στην Κίνα ντύνονται υπέροχα, έχουν το προσωπικό τους στυλ και άποψη για τη μόδα».
Η Βικτόρια όμως δεν σταματά εκεί, καθώς σκέφτεται να ασχοληθεί και με το σχεδιασμό μιας παιδικής σειράς. Φυσικά, πηγή έμπνευσης για το συγκεκριμένο της project είναι η μικρή της κόρη Χάρπερ που, αν και μόλις λίγων μηνών, εξελίσσεται σε λιλιπούτεια fashionista.