Ό,τι φορά γίνεται τάση, ακόμα και τα πιο εκκεντρικά παπούτσια ή ένα μαύρο κραγιόν που θα επιλέξει για μια έξοδό της. Οι μεγαλύτεροι σχεδιαστές τής χαρίζουν τις δημιουργίες τους και την προσκαλούν στα σόου τους, ο οίκος Dior την επέλεξε για μούσα του, ενώ η ίδια η σταρ σχεδίασε και τη δική της συλλογή με sneakers για την Puma.
Δεν είναι τυχαία όλα αυτά. Έρευνα γνωστής εταιρείας μάρκετινγκ έδειξε πως η Ριάνα έχει τη δύναμη να επηρεάζει το κοινό κατά 3,7% περισσότερο σε σύγκριση με άλλους καλλιτέχνες. Έτσι ό,τι αγοράζει κάνει θραύση. Η ίδια ξέρει καλά πως δεν έχουν όλοι οι θαυμαστές της τη δυνατότητα να αποκτήσουν επώνυμα κομμάτια, γι' αυτό και εμφανίζεται συχνά με low budget ρούχα και αξεσουάρ νεανικών brands.