Menu

3 έξυπνες ασκήσεις για να «σφίξεις» κοιλιά και γλουτούς

Τώρα γυμνάζουμε ολόκληρο το κορμί μας και μάλιστα από την άνεση του σπιτιού μας...

Στην προσπάθεια μας να ανανεώσουμε το πρόγραμμα ασκήσεων που ακολουθούμε για τέλειο σώμα, εν όψει καλοκαιριού, σου προτείνουμε άλλες 3 top ασκήσεις για σφιχτή κοιλιά και τονωμένους γλουτούς. Και ναι, είμαστε προνοητικές γι’ αυτό πριν προλάβεις να αναρωτηθείς «ποιος πάει γυμναστήριο τώρα;», να σου πούμε πως χρειάζεσαι μόνο έναν τοίχο, άρα μπορείς και να μείνεις σπίτι…

Push-ups

Γυμνάζει ώμους, κοιλιακούς, γλουτούς.
Στάσου κοιτάζοντας τον τοίχο και φέρε τα χέρια τεντωμένα στο ύψος των ώμων. Λύγισε τους αγκώνες κοντά στα πλευρά σου για να πλησιάσεις το σώμα σου προς τον τοίχο, μέχρι το στήθος σου να τον αγγίξει και μετά σπρώξε πίσω στην αρχική θέση για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη. Κάνε 2 ή 3 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Ανακάλυψε και τις υπόλοιπες ασκήσεις γυμναστικής για σφιχτή κοιλιά και γλουτούς στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ