Menu

5 συμβουλές για καλύτερες σχέσεις στο γραφείο

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές μας και κάνε την επικοινωνία ισχυρό σύμμαχο σου.

Αν αισθάνεσαι πως είσαι καλή στη δουλειά σου, αλλά δεν έχεις τον τρόπο να το «επικοινωνήσεις», είσαι ντροπαλή και δυσκολεύεσαι να εκφραστείς, τότε αυτό που χρειάζεται είναι να γίνεις πιο επικοινωνιακή. Πώς θα το καταφέρεις;

1. Δες πως αντιδρούν

  • Ο πιο εύκολος τρόπος να δεις αν επικοινωνείς καλά με τους συναδέλφους σου είναι να προσέξεις τις άμεσες αντιδράσεις τους στα λεγόμενα σου.
  • Όταν έχεις μια παρουσίαση ή ένα meeting σε υποστηρίζουν ή σου ασκούν κριτική; Aνταποκρίνονται στις ιδέες και τις προτάσεις σου ή συνήθως διαφωνούν; φαίνεται να σου έχουν εμπιστοσύνη και να σε θεωρούν αξιόπιστη ή αδιαφορούν και σε διακόπτουν όταν μιλάς; Όλες αυτές οι αντιδράσεις δείχνουν κατά πόσο επικοινωνείς σωστά μαζί τους.

2. Γίνεσαι κατανοητή;

  • Όταν μιλάς προσπάθησε να γίνεσαι κατανοητήέτσι ώστε οι άλλοι να καταλαβαίνουν αυτά που λες και να σε ακούν προσεκτικά. Κατά αυτόν τον τρόπο, η συζήτηση θα χτίζεται γύρω από αυτά που λες αντί να αλλάζουν όλοι θέμα με την πρώτη ευκαιρία.
  • Το να γίνεσαι κατανοητή είναι πολύ σημαντικό για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας σου με τους συναδέλφους.
Ανακάλυψε ακόμα 3 έξυπνες συμβουλές για να βελτιώσεις τις σχέσεις στο επαγγελματικό σου περιβάλλον.