Menu

5 top tips για να ξαναβάλεις την γυμναστική στο πρόγραμμά σου #ΕLLERUN

Ξέρεις ότι όταν ξεκινήσεις δεν βλέπεις την ώρα για γυμναστική, τι γίνεται όμως όταν έχεις παραμελήσεις τις προπονήσεις σου για αρκετό καιρό; Υπάρχει τρόπος να σου γίνει και πάλι συνήθεια.

-

 

1
Ξεκίνα αργά αλλά σταθερά

Δεν χρειάζεται να κάνεις όσοι γυμναστική έχασες μέχρι τώρα στον πρώτο μήνα του νέου σου πλάνου. Για να αποφύγεις το burn out και να βλέπεις διαρκώς αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου ξεκίνα με μικρότερους στόχους, για παράδειγμα: θέλεις να γυμνάζεσαι 6 μέρες την εβδομάδα; Ξεκίνα με 4! Έτσι θα αποζητάς διαρκώς περισσότερη γυμναστική και το συναίσθημα της επιτυχίας και σύντομα θα πιάσεις τον στόχο σου χωρίς να σταματήσεις πάλι στα μισά του δρόμου.

2
Στην αρχή σκέψου το τέλος

Με ρεαλισμό και καθαρό μυαλό γράψε σε ένα χαρτί ποιοι είναι οι στόχοι σου και τι θέλεις να πετύχεις βάζοντας και πάλι την γυμναστική στην καθημερινότητά σου καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να το καταφέρεις. Πάρε το πρώτο από αυτά και κόλλησέ τον στον τοίχο σου μέχρι να έρθει η ώρα να περάσεις στο επόμενο και στο επόμενο… Έτσι ο άμεσος στόχος σου θα είναι μπροστά σου σε καθημερινή βάση.

3
Η αρχή είναι το παν

Πολλές φορές η πιο δύσκολη απόφαση είναι να ντυθείς και να φτάσεις στο γυμναστήριο. Αλλά μόλις ετοιμαστείς και βγεις από το σπίτι έχεις ήδη περάσει το πρώτο εμπόδιο με επιτυχία. Στη συνέχεια σκέψου το εξής: κάθε προπόνηση ξεκινά με την πρώτη επανάληψη και η μόνη αποτυχημένη προπόνηση είναι αυτή που δεν έγινε. Με αυτό το σκεπτικό θα δεις ότι κάθε μέρα θα γίνεται και πιο εύκολη.

4
Διασκέδασέ το

Οι πιθανότητες να κάνεις συνήθειά σου κάτι που σου φαίνεται μαρτύριο είναι ελάχιστες και γι’αυτό το λόγο αποτυγχάνουν συχνά fitness προγράμματα και εξαντλητικές διαίτες. Αναζήτησε ένα fun πρόγραμμα με μουσική που θα σε κάνει να χορέψεις ενώ γυμνάζεσαι, κράτησε το αγαπημένο σου podcast ή την νεά playlist σου για το τρέξιμο στο διάδρομο ή τον γρήγορο περίπατο… Οι επιλογές είναι πολλές και δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος να γυμναστείς σωστά.

5
Φέρε και τις φίλες σου

Μοιράσου τον ενθουσιασμό και το πάθος της νέας σου συνήθειας με την κολλητή σου και βρείτε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα όπου τα προγράμματά σας συμπίπτουν ώστε να γυμνάζεστε μαζί. Δεν χρειάζεται καν να πάτε στο γυμναστήριο, μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με το βάρος του σώματος ακόμα και στο πάρκο. Με την μια να ενθαρρύνει και να εμψυχώνει την άλλη σύντομα η κοινή προπόνηση θα γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια.    

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ