Menu

5 τρόποι να γίνεις πιο αισιόδοξη

Λένε πως η αισιοδοξία είναι σαν ένας μυς που χρειάζεται εκγύμναση για να διατηρείται σε καλή φυσική κατάσταση. Αυτά τα τρικ θα μας βοηθήσουν να κατευθύνουμε τον εγκέφαλό μας προς τη θετική πλευρά της ζωής.

Κρατήστε ημερολόγιο

Αν όχι κάθε μέρα, τότε σίγουρα μια φορά την εβδομάδα, καταγράψτε όλα τα ωραία πράγματα που σας συμβαίνουν, ακόμα και μια μικρή χειρονομία που σας έφτιαξε τη διάθεση είναι σημαντική. Έτσι όταν προκύπτει μια δυσάρεστη κατάσταση, θα ανατρέχετε στις σελίδες του για να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας πως δεν πρέπει να υποβαθμίζετε τις καλές στιγμές της ζωής σας για μια αρνητική.

Χαμογελάστε

Η ευτυχία μας κάνει να χαμογελάμε, αρκεί όμως ένα χαμόγελο για να νιώσουμε ευτυχισμένοι; Κατά κάποιο τρόπο ναι. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 169 άτομα έδειξε πως όταν χαμογελάμε-ακόμα και με το ζόρι-στέλνεται αυτόματα το μήνυμα στον εγκέφαλο και νιώθουμε να μας κατακλύζουν πιο θετικά συναισθήματα. Δοκιμάστε την παρακάτω άσκηση: Σταθείτε μπροστά στον καθρέφτη με τα χέρια ψηλά και ανοιχτά και χαμογελάστε, σταδιακά αυτό το τρικ θα σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ναι στον εθελοντισμό

Η γενναιοδωρία είναι ένα από τα μονοπάτια που οδηγούν στην ευτυχία. Σύμφωνα με έρευνα του τμήματος Νευροβιολογίας του Πανεπιστημίου Lübeck στη Γερμανία όταν νοιαζόμαστε για τους άλλους, αυξάνουμε την αυτοεκτίμησή μας και αυτόματα αισθανόμαστε και εμείς καλύτερα.

Πείτε έναν καλό λόγο…

Στον εαυτό σας φυσικά. Όταν σκέφτεστε διαρκώς πως δεν μπορείτε να τα καταφέρετε με μια κατάσταση, τότε απλά αποθαρρύνεστε και πληγώνετε τον εαυτό σας μακροπρόθεσμα. Δοκιμάστε να πείσετε τον εαυτό σας πώς ακόμα και όταν ένα πρόβλημα είναι περίπλοκο, εσείς θα βάλετε τα δυνατά σας για να βρείτε μια λύση.

Κάντε διαλογισμό

Έχει αποδειχτεί πως σε περιόδους έντονου στρες, ο διαλογισμός μπορεί να μας αποτρέψει από το να πάρουμε βιαστικές αποφάσεις, καθώς μας τοποθετεί ένα βήμα πίσω από το πρόβλημα ώστε να έχουμε μια ξεκάθαρη οπτική των πραγμάτων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ