Menu

6 fitness λάθη που ίσως σαμποτάρουν τον στόχο σου

Αυτά είναι τα συνηθέστερα λάθη που ταλαιπωρούν ακόμα και τις φανατικές του fitness. Ενημερώσου και βάλε τις βάσεις για το πιο δυνατό σώμα που είχες ποτέ.

-

1
Δεν κοιμάσαι αρκετά

Μπορεί να μην σχετίζεται άμεσα με τις προσπάθειες σου στο γυμναστήριο αλλά ο καλός και ποιοτικός ύπνος είναι άκρως σημαντικός. Αν δεν κοιμάσαι αρκετά δεν επιτρέπεις στου μύες του σώματος να ξεκουραστούν και να αναδομηθούν όπως πρέπει για να δεις αποτελέσματα στο σώμα σου. Έτσι ξυπνάς κουρασμένη, κάθε προπόνηση φαντάζει δυσκολότερη και εσύ δεν έχεις διάθεση να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι.

2
Δεν πίνεις αρκετό νερό

Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι όσο πιο έντονη γυμναστική κάνεις τόσο περισσότερο διψάς. Σκέψου όμως το εξής: ο οργανισμός είναι ήδη αφυδατωμένος όταν αισθανθείς το αίσθημα της δίψας. Φρόντισε λοιπόν να πίνεις 2-3 λίτρα νερό την ημέρα ακόμα και τις μέρες που το πρόγραμμά σου δεν περιλαμβάνει γυμναστική. Η αφυδάτωση επηρεάζει την διάθεση, την συγκέντρωση, την μνήμη, την ποιότητα του ύπνου και την δυνατότητα του οργανισμού να κάψει λίπος.

3
Κάνεις μόνο cardio

Αν έχεις βάλει την αερόβια άσκηση στο πρόγραμμά σου πάνω από 3 φορές την εβδομάδα ρισκάρεις να “διαγράψεις” κάθε πρόοδο που έχεις σημειώσει. Με τόση προσπάθεια καταπονείς τον οργανισμό σου που αποσυντονίζεται και δεν μπορεί να ρυθμίσει αποτελεσματικά το ζάχαρη στο αίμα και τον μεταβολισμό σου.

4
Δεν τρως αρκετά

Το σώμα σου χρειάζεται καύσιμα για να αντεπεξέλθει στην έντονη προπόνηση. Αν δεν τρως αρκετά, δεν θα κάψεις λίπος αλλά μύες. Έτσι ο οργανισμός αναγκάζεται να αποθηκεύσει κάθε έξτρα θερμίδα σαν λίπος.

5
Δεν κάνεις διατάσεις

Για να αυξήσεις τα θετικά της ασκήσεις είναι απαραίτητο να κάνεις την σωστή αποθεραπεία. Κάνοντας διατάσεις βοηθάς τους μύες να χαλαρώσουν και να αναδομηθούν γρηγορότερα ενώ παράλληλα βελτιώνεις και το εύρος των κινήσεων σου με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύεις από τραυματισμούς.

6
Δεν τρως σωστά

Δυστυχώς η κακή διατροφή είναι το Α και το Ω όταν προσπαθείς να χτίσεις το σώμα των ονείρων σου. Ακόμα και αν το πρόγραμμα γυμναστικής σου είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου και περιλαμβάνει κάθε απαραίτητη άσκηση, δεν θα δεις αποτελέσματα αν τρέφεσαι αποκλειστικά με junk food, τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και πολλούς υδατάνθρακες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search