Menu

6 tips για να ξαναβρείς την φόρμα σου μετά τις διακοπές

Αν εκτός από τροπικό μαύρισμα επέστρεψες από τις διακοπές με φούσκωμα και έξτρα κιλά αυτό το θέμα σε ενδιαφέρει.

Τα ποτά στην παραλία, τα μεζεδάκια σε ταβέρνες και τα παραδοσιακά γλυκίσματα των διακοπών έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στην σιλουέτα και την διάθεσή σου; Κάνε reset με τους πιο έξυπνους τρόπους και θα νιώσεις και πάλι ζωντάνια και ευεξία σε ελάχιστο χρόνο.

1. Πώς θα βάλεις τέλος στον φαύλο κύκλο τσιμπολογήματος και ατασθαλιών; Αύξησε την ποσότητα φρούτων και λαχανικών που καταναλώνεις και το ενοχλητικό φούσκωμα θα γίνει παρελθόν σε χρόνο ρεκόρ ενώ η επιδερμίδα σου θα λάμψει και πάλι χάρι στα αντιοξειδωτικά και τα θρεπτικά τους συστατικά.

2. Ευτυχώς με την επιστροφή στην καθημερινότητα βάζουμε τέλος και στην καθημερινή κατανάλωση αλκόολ. Για να βοηθήσουμε, όμως, το σώμα μας να προσαρμοστεί και πάλι στην καθημερινότητα είναι απαραίτητο να πίνουμε άφθονο νερό ή πράσινο τσάι.

3. Μην πέσεις στην παγίδα των θερμίδων ελλατώνοντας δραματικά αυτές που καταναλώνεις σε καθημερινή βάση. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι μια γρήγορη αλλά εφήμερη απώλεια βάρους που κάνει κακό στο σώμα και τον μεταβολισμό σου.

4. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εντοπίσεις τις τροφές που σε φουσκώνουν και να εντάξεις στην καθημερινότητά σου τα προβιοτικά.

5. Αύξησε την ποσότητα πρωτείνης που καταναλώνεις ώστε να παραμένεις χορτάτη για περισσότερες ώρες και να ελαττώσεις τις πιθανότητές σου να ενδώσεις σε λιχουδιές γεμάτες ζάχαρη.

6. Απόφυγε την ζυγαριά, ειδικά τις μέρες που στόχος σου είναι να ξεφουσκώσεις. Τσεκάροντας υπερβολικά τακτικά το βάρος σου ρισκάρεις να σου γίνει εμμονή και να μην φροντίσεις το σώμα σου όπως πραγματικά πρέπει.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ