Menu

8 tips για να παραμείνεις υγιής και fit στις διακοπές

Μάθε πώς θα καταφέρεις να περάσεις υπέροχα, να μην στερηθείς τίποτα και να γυρίσεις στην πραγματικότητα πιο ανανεωμένη και ξεκούραστη από ποτέ.

1. Ξεκίνα την ημέρα σου με stretching

Για να διατηρήσεις το σώμα σου σε καλή φυσική κατάσταση αφιέρωσε μερικά λεπτά την ημέρα σε ένα καλό stretching ή μια ήπια yoga session που θα σε γεμίσει ενέργεια για όλη την ημέρα. Μερικές βαθιές ανάσες και λίγη ώρα αφιερωμένη στον εαυτό σου είναι ό,τι χρειάζεσαι για να απολαύσεις τις διακοπές σου και να επιστρέψεις πιο αναζωογονημένη από ποτέ.

2. Κοιμήσου αρκετά

Ένα από τα θετικά των διακοπών είναι ότι κλείνεις το ξυπνητήρι και απολαμβάνεις ανενόχλητη τον ύπνο σου. Μην πέσεις στην παγίδα να οργανώσεις δεκάδες εξορμήσεις κάθε μέρα ώστε να καταφέρεις να ξεκουραστείς όσο χρειάζεσαι. Το ίδιο ισχύει και για τις βραδινές εξόδους: άκουσε το σώμα σου και αποχαιρέτησε την παρέα σου όταν δεις ότι η κούραση γίνεται εμπόδιο στην διασκέδασή σου.

3. Απόφυγε το junk food όσο περισσότερο γίνεται

Σίγουρα θα πεις ναι σε λιγότερο υγιεινούς πειρασμούς, άλλωστε αυτό σημαίνει διακοπές, μην το παρακάνεις όμως γιατί αυτό θα έχει αντίκτυπο στην υγεία και την διάθεσή σου. Αν πηγαίνεις διακοπές σε κάποιο νησί απόλαυσε κάθε λιχουδιά με μέτρο και πόνταρε σε υγιεινές προτάσεις σε ταβέρνες και εστιατόρια που χρησιμοποιούν αγνά και ντόπια υλικά.

4. Κι όμως! Μπορείς να κάνεις γυμναστική

Δεν χρειάζεται να φέρεις μαζί σου τα βαράκια σου για να κάνεις λίγη γυμναστική κάθε μέρα. Βάλε στόχο να κολυμπάς μισή με μια ώρα την ημέρα, παίξε ρακέτες ή beach volley, κάνε έναν όμορφο περίπατο την ώρα που δύει ο ήλιος και πέφτει η ζέστη… Οι επιλογές είναι αμέτρητες και θα σε γεμίσουν ενέργεια. Εναλλακτικά, πάρε μαζί σου το ματ σου και ακολούθησε ένα σύντομο yoga workout από την άνεση του δωματίου σου ή κοντά στην φύση.

5. Η ενυδάτωση είναι το παν

Υψηλές θερμοκρασίες, έκθεση στον ήλιο και κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να σαμποτάρουν την ημέρα και τις διακοπές σου αν δεν πίνεις αρκετό νερό. Φρόντισε να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι και να πίνεις νερό ανάμεσα στα ποτά για να αποφύγεις το ενοχλητικό χανγκόβερ που φαντάζει δέκα φορές χειρότερο όταν ο υδράργυρος χτυπά κόκκινο κάθε μέρα.

6. Μην κάνεις δίαιτα

Δεν υπάρχει κάτι πιο περιοριστικό στις διακοπές από τις εξαντλητικές δίαιτες. Το παν είναι να καταναλώνεις τα πάντα με μέτρο και να απολαμβάνεις κάθε μπουκιά. Άλλωστε, αν μπεις στο mind set της δίαιτας έχεις περισσότερες πιθανότητες να κάνεις υπερβολές όταν τελικά υποκύψεις στους πειρασμούς.

7. Μείωσε την έκθεση στον ήλιο

Σίγουρα θέλεις να αποκτήσεις τροπικό μαύρισμα αλλά ξέρεις σε τι κίνδυνο βάζεις την υγεία σου; Περιορίσου σε 15-20′ έκθεσης στον ήλιο καθημερινά και αναζήτησε την σκιά της ομπρέλας ή των δέντρων. Πίστεψέ μας, θα συνεχίσεις να μαυρίζεις αλλά σίγουρα θα αποφύγεις τα εγκαύματα. Επίσης μην ξεχνάς ποτέ την αντιηλιακή προστασία για πρόσωπο και σώμα και ανανέωνε το συχνά.

8. Φρόντισε την επιδερμίδα σου 

Πριν φύγεις για διακοπές εντόπισε ποια προϊόντα ομορφιάς χρησιμοποιείς καθημερινά και πάρε μόνον αυτά μαζί σου. Φρόντισε να αφαιρείς το μακιγιάζ σου κάθε βράδυ και να κάνεις καλό καθαρισμό πριν τα εφαρμόσεις και δώσε έξτρα έμφαση στην after sun προστασία προσώπου και σώματος για να λάμπεις από υγεία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ