Η Kate Moss ακολουθεί τα βήματα της Gwyneth Paltrow και του Goop της με το Cosmoss, το νέο της brand ευεξίας που παρέχει «αυτοφροντίδα που δημιουργήθηκε για τα σύγχρονα ταξίδια της ζωής». Το λανσάρισμα αναμένεται να γίνει σήμερα, 1η Σεπτεμβρίου και οι ακριβείς λεπτομέρειες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό στη σκιά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Cosmoss υπόσχεται να αξιοποιήσει την «αξιοσημείωτη εμπειρία ζωής» του super model από τη Βρετανία που κατάφερε να γίνει icon της pop κουλτούρας.
Ξέρουμε τι μπορεί να σκέφτεσται. Η Kate Moss δεν είναι ακριβώς το πρώτο όνομα που σου έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι την ευεξία. Άλλωστε, ήταν ένα από τα αυθεντικά party girls της δεκαετίας του ’90, γνωστή για τα ξέφρενα ξενύχτια της για δεκαετίες. Ακόμη και φέτος, έγινε η δημιουργική διευθύντρια της Diet Coke στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία θεωρείται από ορισμένους ως το ακριβώς αντίθετο του πράσινου χυμού.
Ωστόσο, ίσως αυτή η απόκλιση από την τελειότητα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο κόσμος της ευεξίας για να γίνει πιο προσιτός. Όπως το TikTok απέρριψε την «αισθητική του clean girl» για τα μη ρεαλιστικά πρότυπα της, έτσι η Kate Moss επανεφευρίσκει την ευεξία για να απευθύνεται στην πολύπλευρη φύση της σύγχρονης ζωής;
Η ίδια η Kate έχει μια μακροχρόνια σχέση με τις παραδοσιακές πρακτικές ευεξίας: είναι γνωστή για την αγάπη της για τη yoga, την οποία διδάχθηκε από τη Nadia Narain, μια διάσημη δασκάλα yoga, ενώ επισκέπτεται τακτικά το TheLifeCo Bodrum, ένα καταφύγιο ευεξίας και αποτοξίνωσης. Επιπλέον, η σελίδα του Cosmoss στο Instagram δείχνει το μοντέλο να βουτά γυμνό μέσα σε μια ήρεμη λίμνη, υποδηλώνοντας ότι είναι επίσης λάτρης της άγριας κολύμβησης. Στη συνέχεια, στην άλλη πλευρά, η σελίδα στο Instagram παρουσιάζει επίσης μια σειρά από θολές εικόνες της Moss να χορεύει, που παραπέμπουν σε μια σκηνή από night club, με τη λεζάντα να αναφέρει ότι η Kate είναι «έτοιμη να μοιραστεί το ταξίδι της αυτοαποδοχής και να είναι ελεύθερα ο εαυτός της».
Όσο για το τι θα παρέχει πραγματικά το Cosmoss στους πελάτες του, υπάρχει μια υπόδειξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του brand ότι περιλαμβάνει ένα άρωμα, καθώς και προϊόντα που έχουν «δημιουργηθεί σχολαστικά με γνώμονα την ευεξία, χρησιμοποιώντας ισχυρές, φυσικές ουσίες». Τέλος, υπόσχεται να προσφέρει ένα τελετουργικό που «θα ανοίξει μια πόρτα στην ισορροπία, την αποκατάσταση και την αγάπη». Εμείς είμαστε μέσα!
Cover photo: Theo Wargo/WireImage/Getty images