Menu

Δίαιτα Whole30: Ποια είναι τα οφέλη της και ποιες τροφές (δεν) περιλαμβάνει;

Ακόμα ένας διατροφικός παραλογισμός ή ένα έξυπνο know-how για να αλλάξεις δραστικά τη σχέση σου με το φαγητό; Απαντάμε στις συχνότερες απορίες σου για το δημοφιλές πλάνο Whole30!

Αν ενημερώνεσαι διαρκώς για τα τελευταία διατροφικά trends, σίγουρα θα έχεις διαβάσει/ακούσει για τη δίαιτα Whole30. Είναι πιθανό, μάλιστα, να έχεις «φλερτάρει» με την ιδέα να την ακολουθήσεις, αφού υπόσχεται διάφορα οφέλη για τον οργανισμό – και όλα αυτά, όπως υποδηλώνει το όνομά της, μέσα σε μόλις 30 ημέρες. Η δημοτικότητά της συγκεκριμένης δίαιτας έχει πυροδοτήσει τη δημιουργία πολλών βιβλίων μαγειρικής, αλλά και μιας παγκόσμιας online κοινότητας με ανθρώπους που τη στηρίζουν και την ακολουθούν. Πριν την επιλέξεις, έχει σημασία να την «αποκωδικοποιήσεις», ώστε να διαπιστώσεις αν πράγματι ταιριάζει στο σώμα, το lifestyle και στις ανάγκες σου.

Τι είναι η δίαιτα Whole30

Πρόκειται για ένα πλάνο διατροφής 30 ημερών που έχει στόχο να κάνει reset στον οργανισμό σου. Η φιλοσοφία του συνοψίζεται στη θεωρία πως πολλοί άνθρωποι έχουν ευαισθησία σε συγκεκριμένες τροφές που θεωρούνται «υγιεινές», όπως είναι τα σιτηρά ή τα όσπρια. Αποκλείοντας αυτές (και κάποιες άλλες) διατροφικές ομάδες από το καθημερινό διαιτολόγιό σου για 30 ημέρες, παρατηρείς τις διαφορές στο πώς νιώθεις εσύ αλλά και σε σχέση με το σώμα σου. Με το πέρας των 30 ημερών μπορείς να συνεχίσεις στο ίδιο μοτίβο ή να προσθέσεις σταδιακά τις «απαγορευμένες» τροφές στη διατροφή σου, για να καταλάβεις αν και ποιες μπορεί να σε έβλαπταν σωματικά ή ψυχολογικά, χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι.

Μάθε περισσότερα για την δίαιτα Whole30 στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search