Follow us

Search

10 ασκήσεις για να φορέσεις το μπικίνι με φουλ αυτοπεποίθηση από την personal trainer Δήμητρα Μάρκου

Κοιλιακοί και γλουτοί, αυτά είναι τα σημεία που θέλουμε να τονίσουμε για να βγούμε στην παραλία φορώντας το πιο καυτό μπικίνι. Ακολουθούμε το στοχευμένο πρόγραμμα της προπονήτριας Δήμητρας Μάρκου για να γραμμώσουμε τα πιο δύσκολα σημεία της σιλουέτας.

10 ασκήσεις για να φορέσεις το μπικίνι με φουλ αυτοπεποίθηση από την personal trainer Δήμητρα Μάρκου

Η στιγμή που θα φορέσουμε ξανά το μαγιό μας πλησιάζει. Όλες θέλουμε να βγούμε στην παραλία στην καλύτερή μας φόρμα, φορώντας το τέλειο μαγιό. Και βέβαια θέλουμε να έχουμε κοιλιακούς-πέτρα και σφιχτούς γλουτούς που θα ανεβάζουν στο φουλ την αυτοπεποίθησή μας. Εμείς εμπιστευτήκαμε την προπονήτρια Δήμητρας Μάρκου που ετοίμασε για εμάς ένα πρόγραμμα με 10 στοχευμένες ασκήσεις που δρουν στα σημεία, σμιλεύοντας τους κοιλιακούς και τους γλουτούς. Δεν χρειάζεστε εξοπλισμό, φορέστε τα αθλητικά σας και ακολουθήστε τις οδηγίες της Δήμητρας Μάρκου.

Είναι πολύ σημαντικό όσο γυμναζόμαστε από το σπίτι να επιλέγουμε μόνο καταρτισμένους ειδικούς, αφού προτεραιότητα έχει η ασφάλειά μας. Η Δήμητρα Μάρκου είναι απόφοιτος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, πρώην πρωταθλήτρια του τριπλούν, και ιδρύτρια του Α.Ο.Κάλλιστος και της ActiontrainingSL.

Ακολούθησε το λογαριασμό Α.Ο.Κάλλιστος και της ActiontrainingSL στο Instagram για περισσότερα workouts from home!

View this post on Instagram

Καλό μήνα με υγεία σε όλους!!!???▶️ #soon #ourplace #kallistos #oaka #actiontrainingsl #stayhome #stayfit #stayhealthy

A post shared by Α.Ο.ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ-ActionTrainingSL (@kallistos_actiontrainingsl) on

MORE FROM

Fitness

BEST of INTERNET