Menu

Η δίαιτα Fat Flush

Ιδανική για όλες όσες έχουν κουραστεί από τις εξαντλητικές δίαιτες που διαρκούν μια... αιωνιότητα, η δίαιτα Fat Flush υπόσχεται τέλεια σιλουέτα και επίπεδη κοιλιά σε δύο μόλις εβδομάδες.

Οι αρχές
Για πρώτη φορά συνδυάζονται η αποτοξίνωση με τις πρωτεΐνες στο ίδιο διατροφικό σχήμα και τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά. Το μυστικό της “ανάμεικτης δίαιτας” κρύβεται στην αντικατάσταση των ζωικών πρωτεϊνών από φυτικές. Όσπρια, ρύζι, φάβα, μανιτάρια και φασόλια διαθέτουν όλα τα θρεπτικά συστατικά της ζωικής πρωτεΐνης, ενώ επιταχύνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στην καύση του λίπους. Η δίαιτα ξεκινά με ένα αυστηρό πρόγραμμμα δεκαπέντε ημερών, με βασικό συστατικό τα ροφήματα. Στη συνέχεια ακολουθεί ένα δεύτερο, πιο ήπιο πρόγραμμα.

Τα πλεονεκτήματα
Σε δύο μόλις εβδομάδες μπορείτε να χάσετε μέχρι και οκτώ κιλά, αλλά και δεκαπέντε εκατοστά από την περιοχή της μέσης. Επίσης, ο σωστός συνδυασμός των τροφών διατηρεί την ενέργειά σας στα ύψη, προστατεύει την υγεία σας και βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας σας.

Τα μειονεκτήματα
Η αντικατάσταση δύο βασικών γευμάτων από ροφήματα μπορεί να εξαντλήσει τον οργανισμό σας, οπότε πριν ξεκινήσετε τη δίαιτα καλό θα είναι να επισκεφθείτε έναν παθολόγο για ιατρικό έλεγχο. Θα πρέπει ακόμη να γνωρίζετε ότι μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο ο οργανισμός χαμηλώνει τις καύσεις και έτσι μειώνεται και η απώλεια των κιλών.

Η προέλευσή της
Η ιδέα προήλθε από την Αν Λουίζ Γκίτελμαν, γιατρό και συγγραφέα βιβλίων διατροφής.

Μάθετε περισσότερα
Στο βιβλίο Fat Flush for Life (Χάστε λίπος για πάντα, εκδ. Da Capo Press), της Αν Λουίζ Γκίτελμαν.

Τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες
Πρωινό

Παγωμένο ρόφημα, ενισχυμένο με φυτικές πρωτεΐνες, με 1 κουταλιά παγωτού σκόνη από φυτικές πρωτεΐνες, 1 φλιτζ. φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή γάλα από ρύζι, 1 φλιτζ. φρέσκα φρούτα εποχής και παγάκια. Για να αυξήσουμε την περιεκτικότητα σε ίνες, μπορούμε να προσθέσουμε 1 κ.σ. αλεσμένο λιναρόσπορο.
Μεσημεριανό
Παγωμένο ρόφημα, ενισχυμένο με φυτικές πρωτεΐνες.
Δείπνο
Πράσινα λαχανικά στον ατμό, σε ελεύθερη ποσότητα, τα οποία θα συνοδεύονται μόνο με το χυμό 1 λεμονιού, ανάμεικτη σαλάτα με μανιτάρια χωρίς ελαιόλαδο ή 100 γραμμ. φάβα με ελάχιστο ελαιόλαδο και κρεμμυδάκι και 120 γραμμ. άπαχη πρωτεΐνη, δηλαδή ψάρι φιλέτο ή στήθος κοτόπουλο χωρίς την πέτσα τους, ψητά στο γκριλ ή στον ατμό. Εναλλακτικά, ομελέτα με 2 ασπράδια αυγών και 1 ολόκληρο, την οποία μπορείτε να μαγειρέψετε σε αντικολλητικό σκεύος, το οποίο πρώτα θα αλείψετε με ελαιόλαδο.     

Μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο
Ύστερα από δύο εβδομάδες μπορούμε να διατηρήσουμε τις ανεβασμένες ταχύτητες με τις οποίες το σώμα μας θα καίει το λίπος, συνεχίζοντας να καταναλώνουμε άπαχες πρωτεΐνες (ψάρι, στήθος κοτόπουλου, αυγά ή και σόγια), προϊόντα ολικής αλέσεως (ανεπεξέργαστο ρύζι, νιφάδες βρόμης ή κουάκερ), αλλά και άφθονα φρούτα και λαχανικά. Προσοχή, η κατανάλωση ροφημάτων δεν μπορεί να συνεχιστεί μετά τις δύο πρώτες εβδομάδες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ