Menu

Η δίαιτα του Μεταβολισμού

Η απαιτητική Μαντόνα έχει βρει τη νέα της... αγαπημένη. Η δίαιτα του μεταβολισμού είναι ιδανική για όσες θέλουν να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά, γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς να στερήσουν τον οργανισμό τους από βασικές θρεπτικές ουσίες.

Οι αρχές
Ο κανόνας-κλειδί είναι πέντε γραμμάρια υδατάνθρακες κάθε πέντε ώρες. Σύμφωνα με αυτό το πρόγραμμα, οι επιστήμονες αποφάσισαν να μειώσουν την ποσότητα υδατανθράκων που μπορείτε να λαμβάνετε καθημερινά αντί να στερούν τον οργανισμό από τα θρεπτικά συστατικά των δημητριακών και των λαχανικών. Τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά.
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος πιο εύκολα:
1. Μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο ή λευκό ψάρι, αλλά και λαχανικά με χαμηλούς υδατάνθρακες, όπως σαλάτες, μανιτάρια, πιπεριές.
2. Καλό θα είναι να αποφεύγονται προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, ενώ η κατανάλωση ζάχαρης πρέπει να είναι περιορισμένη.
3. Προσπαθήστε να πίνετε δύο λίτρα νερό την ημέρα. Μπορείτε επίσης να προσθέτετε μερικές σταγόνες λεμονιού σε λίγο χλιαρό νερό για έξτρα αποτοξίνωση.
4. Η σωματική άσκηση είναι απαραίτητη και προτιμότερο θα είναι να ακολουθείτε ένα καθημερινό πρόγραμμα με αεροβικές ασκήσεις για τουλάχιστον μισή ώρα.
5. Αν προσθέσετε ½ κ.σ. κανέλα στο φαγητό σας, μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος.
6. Προσθέστε στα φαγητά σας 2 κ.σ. ξίδι και θα χάνετε τα κιλά πολύ πιο εύκολα.
7. Προσπαθήστε να πίνετε ένα ποτήρι χυμό λαχανικών, χωρίς αλάτι, την ημέρα. Θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά πολύ πιο γρήγορα.
8. Μπορείτε να πίνετε 1 ποτήρι κόκκινο κρασί ή 1 φλιτζ. μαύρο τσάι την ημέρα, καθώς σταθεροποιεί την απελευθέρωση γλυκόζης.

Τα πλεονεκτήματα
Μπορείτε να χάσετε μέχρι και 14 κιλά σε δύο μήνες. Ο σωστός συνδυασμός των τροφών προσφέρει στον οργανισμό σας όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και διατηρεί την ενέργειά σας στα ύψη.

Τα μειονεκτήματα
Η δίαιτα δεν είναι κατάλληλη για άτομα με προβλήματα υγείας που σχετίζονται με το σάκχαρο. Πριν την ξεκινήσετε, θα ήταν προτιμότερο να συμβουλευτείτε έναν παθολόγο.

Η προέλευσή της
Η ιδέα προήλθε από την Νταϊάν Κρες, γιατρό διαιτολόγο, συγγραφέα βιβλίων διατροφής.

Μάθετε περισσότερα
Στο βιβλίο The Metabolism Miracle (Το θαύμα του μεταβολισμού, εκδ. Da Capo Lifelong Books), της Νταϊάν Κρες.

Πρωινό
2 αυγά χτυπημένα μαζί με ψιλοκομμένα λαχανικά (ντομάτα, πράσινη πιπεριά και προαιρετικά κρεμμύδι), τα οποία ψήνετε σε αντικολλητικό τηγάνι, 1/2 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με 1/2 κ.γ. βούτυρο, σκέτος καφές φίλτρου.
Σνακ
15-20 αμύγδαλα ωμά (όχι ψητά) ή 30 γραμμ. τυρί με μειωμένα λιπαρά.
Μεσημεριανό  
2 μέτριες αραβικές πίτες ολικής αλέσεως, στις οποίες βάζετε από 1 φέτα βραστή γαλοπούλα, 30 γραμμ. τυρί παρμεζάνα (ή κάποιο άλλο σκληρό κίτρινο τυρί, που να είναι πλούσιο σε ασβέστιο), 1 φύλλο μαρούλι, 1/4 ντομάτα σε φέτες, 1-2 ροδέλες κρεμμύδι και 1 κ.γ. μαγιονέζα λάιτ.
Απογευματινό
2-3 μπαστουνάκια ωμό σέλερι, τα οποία γεμίζετε με φιστικοβούτυρο.
Βραδινό
150 γραμμ. ψητό σολομό στο γκριλ, τον οποίο μπορείτε να συνοδεύσετε με λαχανικά στον ατμό (κατά προτίμηση κόκκινες πιπεριές, κολοκυθάκια και πράσινα φασολάκια, στα οποία προσθέτετε μόνο χυμό λεμονιού).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search