Menu

Όλες οι καυτές εξελίξεις για να δείτε το τρέξιμο με άλλα μάτια

Καινούριες έρευνες μας αποκαλύπτουν τα πολλαπλά οφέλη του τζόγκινγκ στην υγεία μας και μας παρακινούν να σηκωθούμε από τον καναπέ.

Ομμμ… και τρέχουμε!
Τρέξιμο + γιόγκα + διαλογισμός = σώμα, νους και ψυχή σε απόλυτη σύνδεση και αρμονία: αυτός είναι ο ιδανικός συνδυασμός και βασικός κανόνας για τους απανταχού runners, σύμφωνα με το δρα Τζον Κάμπελ, καθηγητή διαλογισμού στο Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια. Όπως τονίζει ο ίδιος, «η συμμετοχή σε μαθήματα γιόγκα είναι ωφέλιμη τόσο σε φυσικό, σωματικό επίπεδο -ενδυνάμωση και επιμήκυνση των μυών, χαλάρωση του σώματος και αποκατάσταση της ισορροπίας του-, όσο και σε ψυχικό, καθώς μας μαθαίνει να ακούμε τις ανάγκες του σώματός μας, να ελέγχουμε την αναπνοή, να καθαρίζουμε το μυαλό από τις σκέψεις που μας βασανίζουν και να επικεντρωνόμαστε στο στόχο μας.
Επιπλέον:
-6 στους 10 δρομείς απολαμβάνουν καλύτερη σεξουαλική ζωή όταν τρέχουν παρέα με το ταίρι τους.

-30′ έντονης άσκησης την ημέρα χτίζουν γερά κόκαλα.

Για μνήμη… ελέφαντα
Έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι, όσο μεγαλώνουμε, ο εγκέφαλός μας συρρικνώνεται, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε εξασθενημένη μνήμη και εκδήλωση παθήσεων που σχετίζονται με την άνοια, όπως το Αλτσχάιμερ. Ασπίδα κατά των δυσάρεστων αυτών συνεπειών αποδεικνύεται, σύμφωνα με πρόσφατη επιστημονική έρευνα που δημοσιεύεται στην αμερικανική επιθεώρηση Neurology, το τρέξιμο. Το συγκεκριμένο είδος άσκησης, εκτός από την άμεση επίδραση που έχει στον εγκέφαλο, προάγοντας τη χαλάρωση και την καλύτερη αυτοσυγκέντρωση, έχει και μακροπρόθεσμα οφέλη. Διατηρεί το μέγεθος του εγκεφάλου άθικτο, βελτιώνοντας την κυκλοφορία του αίματος και την οξυγόνωσή του.

Καφές-ήλιος 1-0
Σας αρέσει να πηγαίνετε για τρέξιμο τις ηλιόλουστες ημέρες; Τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε, εκτός από τη χρήση αντιηλιακού, είναι να εντάξετε στην καθημερινότητά σας την… καφεΐνη. Η κατανάλωση 3-4 φλιτζ. καφέ συνδέεται με 20% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης μελανώματος, την πιο θανατηφόρα μορφή καρκίνου του δέρματος, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο έντυπο Journal of the National Cancer Institute.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ