Menu

Ποιο είναι το ιδανικό workout για ‘μένα;

Το φορτωμένο πρόγραμμα και η αποχή πολλών μηνών δεν σε αφήνουν να παραμείνεις αφοσιωμένη στους fitness στόχους που έχεις θέσει; Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρεις όλα και μάλιστα χωρίς να γυρίσεις σπίτι σου πολύ αργά.

Αν δεν είσαι σε καλή φόρμα αυτή τη στιγμή

Δοκίμασε: Pilates

Αν το γυμναστήριο και τα βάρη δεν είναι για εσένα και το τρέξιμο στο διάδρομο σου φαίνεται βασανιστήριο υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές. Η τοπ επιλογή είναι το pilates αφού θα σου επιτρέψει να ξαναβρεις την φόρμα σου σταδιακά και να τολμήσεις το γυμναστήριο αν αυτός είναι ο στόχος σου για αργότερα. Αν νομίζεις όμως ότι επειδή δεν θα τρέχεις και δεν θα σηκώνεις βάρη και δεν θα γυμναστείς, κάνεις λάθος! Το pilates σε βάζει στην διαδικασία να εκτελέσεις σωστά και αργά κάθε άσκηση και να γυμνάσεις αποτελεσματικά τους μύες του σώματος, να χάσει βάρος και να αποκτήσεις γράμμωση. Επιπλέον συμβάλλει στην ενδυνάμωση του κορμού, βοηθά στην ευλυγισία και μειώνει την πιθανότητα τραυματισμών, όλα τους πολύ θετικά για κάποιον που απέχει καιρό από την γυμναστική ή ψάχνει την ιδανική μορφή άσκησης για να ξεκινήσει.

Αν δεν μπορείς να βρεις κάτι που ταιριάζει στο πρόγραμμά σου

Δοκίμασε: Την γυμναστική στο σπίτι

Υπάρχουν μέρες που το πρόγραμμά σου αλλάζει τελευταία στιγμή και σου χαλά τα πλάνα για γυμναστική με παρέα ή την συμμετοχή σε ομαδικό πρόγραμμα. Όταν, λοιπόν, συμβαίνει αυτό μην αποθαρρύνεσαι. Η καλύτερη εναλλακτική είναι η γυμναστική στο σπίτι και ευτυχώς οι επιλογές που σου προσφέρουν διάφορα apps και του YouTube είναι αμέτρητες. Από body weight και ΗΙΙΤ workout μέχρι yoga και aerobics, είναι σίγουρο ότι θα βρεις κάτι που χωρά στο φορτωμένο προγραμμά σου και είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου.

Αν σου αρέσουν οι προκλήσεις

Δοκίμασε: Ένα πρόγραμμα spinning

Αν για εσένα επιτυχημένο workout σημαίνει ενδορφίνες στο μάξιμουμ και γυμναστική σε κάθε μυική ομάδα πρέπει άμεσα να κλείσεις πρόγραμμα spinning. Η δυνατή μουσική, η ομαδικότητα και οι οδηγίες του instructor θα σε βοηθήσουν να ανταπεξέλθεις και να γυμνάσεις αποτελεσματική γλουτούς, πόδια και κορμό. Επιπλέον βοηθά στην αποκατάσταση της σωστής στάσης του σώματος, πράγμα άκρως σημαντικό για όσες δουλεύουν σε γραφείο ή κάνουν καθιστική ζωή. Ακόμα να πειστείς; Οι θερμίδες που καις σε μια ώρα spinning είναι κοντά στις 500!

Αν δεν βρίσκεις χρόνο να γυμναστείς

Δοκίμασε: Να βρεις ένα πρόγραμμα που μπορείς να παρακολουθήσεις στο lunch break σου

Ακούγεται άθλος αλλά μπορεί να κάνει θαύματα στην ψυχολογία σου στην διάρκεια μιας πολύ busy μέρας. Θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και θα είσαι σε πλήρη ετοιμότητα να αντιμετωπίσεις την υπόλοιπη to-do λίστα σου με διαύγεια και ψυχραιμία. Αναζήτησε ένα γυμναστήριο κοντά στο γραφείο, πάρε τα πράγματά σου μαζί από το πρωί και έτσι σίγουρα θα μείνεις πιστή στην υπόσχεση που έχεις δώσει στον εαυτό σου.

Αν βαριέσαι εύκολα

Δοκίμασε: ΗΙΙΤ workouts

Αισθάνεσαι συχνά ότι θα προτιμούσες να είσαι οπουδήποτε αλλού εκτός από το γυμναστήριο; Υπάρχει τρόπος να καταφέρεις να γυμναστείς και να μην περάσεις όλη σου την ώρα εκεί και ακούει στο όνομα HIIT δήλαδή High Intensity Interval Training. Πρόκειται για προγράμματα στα οποία δουλεύεις στο μάξιμουμ για μικρό χρονικό διάστημα και ακολουθούν μικρά διαλείμματα. Έτσι ο οργανισμός καίει περισσότερο λίπος και οι καύσεις συνεχίζονται και μετά την γυμναστική. Τα προγράμματα που προσφέρουν τα γυμναστήρια είναι ιδανικά γιατί συνήθως περιέχουν διαφορετικές ασκήσεις κάθε φορά, πράγμα ιδανικό για όσους δεν αντέχουν την ρουτίνα.

Αν μισείς το γυμναστήριο

Δοκίμασε: Κολύμβηση

Το γυμναστήριο δεν είναι για όλους αλλά υπάρχουν επιλογές. Το κολυμβητήριο είναι από τις καλύτερες επιλογές αφού σε βοηθά να γυμναστείς, να χαλαρώσεις αλλά και να αφήσεις για λίγο στην άκρη το κινητό σου. Η διάρκεια και η ένταση της κολύμβησης είναι στην δική σου προσωπική κρίση ενώ μπορείς ακόμα να δοκιμάσεις προγράμματα αεροβικής άσκησης σε πισίνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ