Πώς να φτιάξω υγιεινά τοστ;

Ξεχάστε την κλασική συνταγή, ντομάτα-τυρί-γαλοπούλα, και κάντε έξυπνες επιλογές που τονώνουν τον οργανισμό και ωφελούν το δέρμα.

Elle 29 Αυγ. 13
Πώς να φτιάξω υγιεινά τοστ;

Χρησιμοποιήστε ως βάση δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, ψήστε τες ελαφρά και προσθέστε λίγες σταγόνες ελαιόλαδο. Στη συνέχεια απλώστε πατέ ή πάστα (1 κ.γ.), συμπληρώστε με μια πηγή πρωτεΐνης και ένα λαχανικό. Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε πολύτιμα λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνες, που κάνουν καλό στο δέρμα και δίνουν ενέργεια.

Ειδικότερα, οι επιλογές είναι οι εξής:

1η: 1 κ.γ. πατέ από μελιτζάνες (πλούσιες σε φυτικές ίνες), τις οποίες έχετε λιώσει στον ατμό, & μαριναρισμένες σαρδέλες (διαθέτουν ω-3 και ασβέστιο) & φύλλα μάραθου (είναι αντιοξειδωτικά και φτωχά σε θερμίδες) & λίγα φύλλα κόλιαντρου (έχουν βήτα καροτίνη που κάνει καλό στο δέρμα).

2η: 1 κ.γ. γουακαμόλε (σος αβοκάντο, γνωστό για τα καλά λιπαρά του) & 1 φέτα γαλοπούλα & κομμένα ραπανάκια (πλούσια σε ποτάσιο, ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο) & λίγα κουκουνάρια (περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες και καλά λιπαρά οξέα).

3η: Λίγη λιωμένη μυζήθρα & 1 φέτα σολομό (έχει βιταμίνη D και ω-3) & 2-3 βραστά αμπελοφάσουλα (με πρωτεΐνες και μέταλλα) & λίγους σπόρους σησαμιού. 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: