Menu

Πόσο νερό πρέπει να πίνεις όταν τρέχεις; #ELLERUN

Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος και παρατηρείται απώλεια υγρών, μέσω της εφίδρωσης. Γι' αυτό και η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι το κλειδί για καλύτερες επιδόσεις. Στις 8 Μαρτίου διοργανώνουμε τον πρώτο μας αγώνα δρόμου για καλό σκοπό στη Μαρίνα Φλοίσβου, γι' αυτό και σου δίνουμε τα απαραίτητα tips. Δήλωσε συμμετοχή τώρα!

Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με τον πρώτο μας αγώνα δρόμου στη Μαρίνα Φλοίσβου. Στις 8 Μαρτίου διοργανώνουμε το ELLE Run και σας θέλουμε όλους μαζί μας, γυναίκες και άνδρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα» που υποστηρίζει την αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών. Δηλώστε συμμετοχή τώρα.

Μια ήπια αφυδάτωση κατά τη διάρκεια της άσκησης, μπορεί να μειώσει τη σωματική απόδοση, ενώ αντίθετα η κατανάλωση υγρών μπορεί να σε ενισχύσει σημαντικά. Πριν βγεις λοιπόν για τρέξιμο, μελέτησε τον οδηγό μας για να διατηρείς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο.

Πριν τον αγώνα: Δύο ώρες πριν το τρέξιμο και για να διατηρήσεις ενυδατωμένο τον οργανισμό σου, θα πρέπει να έχεις πιει 500 με 600 ml νερό.

Κατά τη διάρκεια: Δεν μπορείς να μείνεις χωρίς νερό κατά τη διάρκεια μεγάλων αποστάσεων. Θα πρέπει να ενυδατώνεται κάθε 15′, με 150 ml νερό, μια μικρή ποσότητα δηλαδή που δεν θα σε βαρύνει.

Μετά τον αγώνα: Για να επαναφέρεις τα επίπεδα ενυδάτωσης στα φυσιολογικά και να αναπληρώσεις τα χαμένα υγρά, μετά τον αγώνα χρειάζεσαι σίγουρα 700 ml νερό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ