Menu

Τι προπόνηση να κάνεις σε κάθε δεκαετία και τι πρέπει να περιλαμβάνει το νεσεσέρ σου

Εκτός από την σωστή άσκηση, κάνε τη ζωή σου ακόμα πιο εύκολη και όμορφη βάζοντας στην τσάντα του γυμναστηρίου τα must-have προϊόντα για την ηλικία σου.

Ανακάλυψε την ιδανική προπόνηση που θα σε κρατήσει σε φόρμα σύμφωνα με τη δεκαετία που διανύεις. Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νεσεσέρ του γυμναστηρίου; Ιδού τι συστήνουν οι κορυφαίοι beauty editors.

Στα 20: Απόκτησε ιδανική σιλουέτα

Σε αυτή τη δεκαετία έχεις το μέγιστο της μυϊκής δύναμης και της αερόβιας αντοχής σου και αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτείς. Δοκίμασε τις δυνατότητές σου σε διαφορετικά αθλήματα, βάλε ποικιλία στις καθημερινές σου δραστηριότητες και ανακάλυψε τι σου αρέσει. Ό,τι κι αν κάνεις τώρα θα σου αποδώσει στο μέγιστο, ωστόσο θα πρέπει να το υποστηρίξεις με υγιεινή διατροφή και σωστή ξεκούραση. «Για τις λάτρεις του γυμναστηρίου, το CrossFit και τα βάρη θα έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα αν γίνουν προοδευτικά, εξατομικευμένα και με συνέπεια. Άκου το σώμα σου, καθώς θα σου δείξει τα όριά του» συμβουλεύει ο Γιάννος Κωνσταντόπουλος, personal trainer, BSc Sports Science, απόφοιτος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, το μποξ, το spinning και το τρέξιμο αποτελούν καλές επιλογές για την ενίσχυση της δύναμής σου και τη δημιουργία καλοσχηματισμένων μυών.

Στο νεσεσέρ σου: Καλό θα ήταν να αφαιρείς το μακιγιάζ σου πριν τη γυμναστική, αλλά, αν δεν προλαβαίνεις να το κάνεις, επίλεξε ένα μέικαπ με ανθεκτική στο νερό και στον ιδρώτα σύνθεση, που θα καλύψει τις ατέλειες της επιδερμίδας σου, και αδιάβροχη μάσκαρα. Επίσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να απομακρύνεις σχολαστικά τους ρύπους και το μακιγιάζ μετά την άθληση με τα κατάλληλα προϊόντα καθαρισμού. Το αποσμητικό και το αφρόλουτρο είναι τα πλέον απαραίτητα μετά από μια απαιτητική προπόνηση, ενώ για την ενυδάτωση του προσώπου σου προτίμησε μια ανάλαφρη κρέμα που εξισορροπεί τη λιπαρότητα.

Στα 30: Ενίσχυσε την ευλυγισία σου

Οι απαιτητικοί ρυθμοί ζωής, οι πολλές επαγγελματικές υποχρεώσεις και το άγχος επιβάλλουν να εντάξεις την άσκηση στην καθημερινότητά σου, καθώς έχει ευεργετική επίδραση στα συμπτώματα της κατάθλιψης, του στρες και βελτιώνει την ψυχική υγεία. Αν η εργασία σου είναι καθιστική, κάνε μικρά διαλείμματα και ήπιο στρέτσινγκ κάθε 45 λεπτά. Επιπλέον, φρόντισε να βρίσκεις χρόνο και αφορμές για να κινείσαι. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η λειτουργικότητα του εγκεφάλου και η απόδοσή σου σε ό,τι κι αν κάνεις. «Σε τακτική βάση, τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, η άθληση με κάποιο σπορ της αρεσκείας σου ή η yoga θα σε κρατήσουν σε φόρμα και θα δράσουν αγχολυτικά» επισημαίνει ο Γιάννος Κωνσταντόπουλος. Ιδανικά είναι η vinyasa yoga και το Pilates, που αυξάνουν την ευλυγισία και διορθώνουν τη στάση του σώματος.

Στο νεσεσέρ σου: Αν γυμνάζεσαι το πρωί, πριν πας στο γραφείο, δεν πρέπει να λείπει από την τσάντα του γυμναστηρίου σου ένα ξηρό σαμπουάν που θα απορροφά στη στιγμή τη λιπαρότητα και θα φρεσκάρει το χτένισμά σου. Επίσης, μετά την προπόνηση ένα ενυδατικό mist προσώπου θα επαναφέρει στη στιγμή τη χαμένη υγρασία της επιδερμίδας σου, ενώ ένα lip balm με διακριτικό χρώμα και λίγο ρουζ εξασφαλίζουν όμορφη λαμπερή όψη.

Αν είσαι 40+ δες τι πρέπει να κάνει στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ