«Εμείς οι γυναίκες…»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς γίνεται φωνή για την ισότητα των φύλων

Η Lidl Ελλάς μέσα από τη νέα της καμπάνια προάγει έμπρακτα το θέμα της ισότητας των φύλων στον εργασιακό τομέα και ωθεί τις γυναίκες να συνδυάσουν οικογένεια και καριέρα, ξεπερνώντας κάθε δισταγμό.

Elle 12 Μαΐ. 22
«Εμείς οι γυναίκες…»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς γίνεται φωνή για την ισότητα των φύλων

Σε μια κοινωνία που καθημερινά όλοι αγωνιζόμαστε για ένα πιο «φωτεινό αύριο», η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες για τη Lidl Ελλάς. Έτσι, η δέσμευση και η έμπρακτη συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας , αποτελώντας ένα συνεχές κίνητρο για συμμετοχή σε πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν προς αυτή την επίτευξη του στόχου.

Τι σημαίνει αυτό; Ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει πλέον να είναι κόντρα. Οι γυναίκες μπορούν να τα συνδυάζουν όλα. Γιατί οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν παιδιά και οι γυναίκες μαμάδες, κάνουν καριέρα. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να επικοινωνήσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη νέα της καμπάνια «Εμείς οι Γυναίκες…».

Η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis για να προωθήσει ίσες ευκαιρίες για όλους

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες…» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Μια καμπάνια που γεννά την αισιοδοξία

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο. Η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της κάθε μιας, δίνει έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια. Ένα ερώτημα που ταλανίζει σήμερα μεγάλο ποσοστό των γυναικών. Επιπλέον στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής που μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Ποιες είναι οι πρωταγωνίστριες που ένωσαν τη φωνή τους για να διαδοθεί αυτό το σημαντικό μήνυμα; Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η Μαρία Κακαλή, Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, η Λένα Αρώνη, Δημοσιογράφος – Παρουσιάστρια, η Ευαγγελία Ψάρρα, Ολυμπιονίκης στην Τοξοβολία, η Εύα Καϊλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και η Σμαράγδα Λιάτσικου, Nοσηλεύτρια – τριτοετής στην Ιατρική Σχολή Λάρισας. Όλες μαζί μέσα από τη δική τους προσωπική ιστορία έδωσαν «σάρκα και οστά» στη σημαντική καμπάνια της Lidl Ελλάς. Μάλιστα, το βίντεο της Μαρία Κακαλή ήταν αυτό που μίλησε στη δική μας καρδιά… Οι λόγοι; Μια προβολή του, αρκεί για απαντήσει στην ερώτηση.

Μαρία Κακαλή

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά;

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα».

Δείτε τα βίντεο των υπόλοιπων πρωταγωνιστριών στην εταιρική ιστοσελίδα: https://corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes     

Women Empowerement – Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών

Η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs, συνεχίζοντας να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Συγκεκριμένα στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προάγει την ισότητα των φύλων εντός της επιχείρησης, αλλά και στην αλυσίδα αξίας της, λαμβάνοντας πρωτοβουλίες που κάνουν τη δέσμευση, πράξη. Η αύξηση περαιτέρω στο ποσοστό γυναικών στελεχών σε επίπεδο μέσης και ανώτερης διοίκησης και η εφαρμογή ενιαίας μισθολογικής δομής, που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, είναι μόνο μερικές από τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Lidl Ελλάς, που ανοίγουν νέους ορίζοντες.

Η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE

Απόδειξη της δέσμευσής της αποτελεί η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων. Μάλιστα, η Lidl Ελλάς είναι 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που καταφέρνει να λάβει την συγκριμένη πιστοποίηση, γεγονός που αποτελεί ακόμα μια απόδειξη πως συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρει, εξασφαλίζοντας το work-life balance τόσο στη εργασιακή πολιτική της όσο και στη γενικότερη κουλτούρα της.

Για περισσότερες πληροφορίες:https://corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT