Celebrate With Style: Η Fabiana Scavolini μιλά αποκλειστικά στο ELLE με αφορμή τα 60α γενέθλια του ιταλικού οίκου

Ο ιταλικός οίκος Scavolini κλείνει τα 60 χρόνια του και γιορτάζει την έμπνευση, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και τη λειτουργικότητα, τις αξίες που τον έφεραν στην κορυφή του παγκόσμιου design. Αυτά τα γενέθλια ήταν η αφορμή για να μιλήσουμε με τη CEO του brand, Fabiana Scavolini.

Celebrate With Style: Η Fabiana Scavolini μιλά αποκλειστικά στο ELLE με αφορμή τα 60α γενέθλια του ιταλικού οίκου
Κουζίνα από τη συλλογή Formalia.

«Αυτή η δουλειά είναι το πάθος μου, όχι μια αναπόφευκτη μοίρα, αλλά ένα πάθος ριζωμένο στο DNA μου. Από τότε που γεννήθηκα, αναπνέω μέσα στο design, τη δέσμευση και την αφοσίωση, σε ένα περιβάλλον όπου η εργασία με κίνητρα και υποχρεώσεις ήταν η κατευθυντήρια γραμμή στη δημιουργία της πραγματικότητας», δηλώνει η Fabiana Scavolini, CEO του διάσημου ιταλικού οίκου, που άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην Ελλάδα -και συγκεκριμένα στη Λάρισα- το 1987. «Αυτό συνέβη χάρη στον αντιπρόσωπό μας και τους ντόπιους συνεργάτες μας, με τους οποίους η εταιρεία μας έχει μια υπέροχη σχέση για πάνω από 30 χρόνια», συμπληρώνει η ίδια. Από το 1987 μέχρι σήμερα, η Scavolini αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους τους λάτρεις του design στη χώρα μας.

Scavolini

Η Fabiana Scavolini.

Η λαμπερή διαδρομή της Scavolini ξεκίνησε το 1961 με μια μικρή γκάμα από εντοιχισμένες κουζίνες. «Αυτή ήταν η αρχή μιας μεγάλης περιπέτειας για τον πατέρα μου Valter και τον θείο μου Elvino οι οποίοι, ενθαρρυμένοι από την αρχική επιτυχία, επέκτειναν τις δραστηριότητές τους και καινοτόμησαν, βοηθώντας έτσι την επιχείρηση να αναπτυχθεί γρήγορα», μας διηγείται η Fabiana Scavolini. Σύμφωνα με την ίδια, η 60χρονη ιστορία της Scavolini είναι το καταστάλαγμα πρωτοβουλιών που αντανακλούν την ικανότητα των ανθρώπων της να προσαρμόζονται στις αλλαγές που αφορούν το γούστο, το lifestyle και τις νέες τεχνολογίες. Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας ήταν ότι σε όλη τη διαδρομή άκουγαν τους ανθρώπους, τις εμπειρίες και τις πραγματικές ανάγκες τους. Πάντα, λοιπόν, προχωρούσαν με το βλέμμα στο μέλλον, αλλά με μεγάλο σεβασμό στις αξίες του παρελθόντος: «Κοιτάζω τον πατέρα μου με ταπεινότητα, εκτίμηση και θαυμασμό. Εκείνος και ο θείος Elvino εμφύσησαν σε όλους μας ένα μοντέλο επιχειρηματικότητας που μας εμπνέει κάθε μέρα. Ένα μοντέλο που βασίζεται στις αξίες της αμοιβαιότητας και του μοιράσματος, στο εσωτερικό της εταιρείας με τους υπαλλήλους μας, και στο εξωτερικό της με όλους τους συνεργάτες μας». Η κουβέντα δεν μπορεί να μην αγγίξει και το θέμα της πανδημίας. Για τη Fabiana Scavolini η περιπέτεια της Covid-19 ανέδειξε την αξία του προσωπικού μας χώρου.

Scavolini

Μπάνιο από τη συλλογή Gym Space.

«Νομίζω ότι όλοι αντιληφθήκαμε τη σημασία του σπιτιού ως “αγαπημένο φρούριο”. Και όταν θα μπορούμε να βγούμε έξω με περισσότερη ελευθερία απ’ ό,τι τώρα, το σπίτι θα είναι εκεί και θα μας περιμένει. Θα έχουμε τη γνώση ότι δεν μπορείς να είσαι καλά έξω, αν δεν είσαι καλά μέσα». Η ικανότητα της Scavolini να αναγνωρίζει τις αλλαγές και τις ανάγκες της αγοράς ήταν αυτή που την έκανε όλα αυτά τα χρόνια να προχωρήσει σε σημαντικές συνεργασίες με σπουδαίους designers: «Οι συνεργασίες μας περιλαμβάνουν τους Nendo, Ora-Ito, Diesel, Creative Team, Giugiaro Design, Kind & Miranda Design, Karim Rashid, Michael Young, Rainlight Studio και Fabio Novembre, οι οποίοι σχεδιάζουν αποκλειστικά για το brand, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ελίσσεται ανάμεσα στις πιο πρωτοποριακές, λαμπερές δημιουργίες και σε ό,τι οι άνθρωποι του σήμερα και του αύριο έχουν ανάγκη στον τρόπο ζωής τους». Διαφορετικές θα είναι και οι ανάγκες της μετα-Covid εποχής, τις οποίες η Fabiana Scavolini αντιλαμβάνεται ως εξής: «Μετά την πανδημία, το σπίτι για πολλούς ανθρώπους θα είναι και χώρος εργασίας: βασική ανάγκη θα είναι οι πολυχρηστικοί χώροι, ακόμη και οι μικρότεροι. Φαντάζομαι ντουλάπες που θα ανοίγουν και θα μετατρέπονται σε γωνιές μελέτης, χωρίσματα που θα μας απομονώνουν από τους θορύβους ή που θα μετακινούνται και θα διαμορφώνουν δωμάτια για διάφορες δραστηριότητες, είτε αυτές είναι η εργασία είτε κάποιο χόμπι. Επίσης ονειρεύομαι “υπερσυνδεδεμένα” σπίτια, καθώς έχουμε πλέον αντιληφθεί ότι μια καλή σύνδεση είναι βασική για να γίνουν πολλά πράγματα με έναν καινούριο τρόπο. Στο μέλλον η αλληλεπίδραση μεταξύ επίπλωσης και τεχνολογικών συσκευών θα είναι πολύ συνηθισμένη».

Scavolini

Σύνθεση από τη συλλογή Formalia.

Φέτος που η Scavolini γιορτάζει τα 60ά γενέθλιά της, τα τιμά με πολλά προϊόντα και με διαφορετικούς τρόπους. Η Fabiana Scavolini μας συστήνει τις καινούριες σειρές του brand, κάποιες από τις οποίες δίνουν και ένα μήνυμα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα που ξημερώνει: «Όσον αφορά τις συλλογές, παρουσιάσαμε πρόσφατα τη Formalia που σχεδίασε ο Vittore Niolu, η οποία περιλαμβάνει προϊόντα για κουζίνα, καθιστικό και μπάνιο. Εδώ το γραμμικό και γραφιστικό design βρίσκουν την απόλυτη έκφρασή τους. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της συλλογής είναι το σχήμα των ντουλαπιών με το μεταλλικό πόμολο, που δημιουργούν ένα λιτό, μοντέρνο αποτέλεσμα. Τον Απρίλιο, παρουσιάσαμε τα προσχέδια δύο καινούριων σειρών για την κουζίνα και το μπάνιο σε συνεργασία με την Diesel Living: την Diesel Get Together Kitchen και τη Misfits Bathroom. Έπειτα από τη μεγάλη περίοδο απομόνωσης την οποία μας επέβαλε η πανδημία, η Diesel Get Together Kitchen στέλνει το μήνυμα της ελπίδας με το οποίο η κουζίνα γίνεται ένας χώρος κοινωνικότητας και φιλοξενίας».

Περισσότερα στο scavolini.gr.

ELLE Λογότυπο ELLE green days

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: