Αυτές ήταν οι most wanted fashion κατηγορίες με την έναρξη του καλοκαιριού

Το ταξίδι στο κόσμο της μόδας δεν σταματά ποτέ και η κάθε σεζόν έχει τους πρωταγωνιστές της.

Elle 22 Ιουλ. 21
Αυτές ήταν οι most wanted fashion κατηγορίες με την έναρξη του καλοκαιριού

Η πανδημία συνεχίζει να μας απασχολεί, αλλά οι καταναλωτές την αντιμετωπίζουν πολύ διαφορετικά κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι online αναζητήσεις σε φορέματα, γυαλιά ηλίου και μαγιό καταγράφουν τριψήφια αύξηση παγκοσμίως, επηρεασμένες σαφώς από τον εμβολιασμό αλλά και την άρση των lockdown, αναζητήσεις που δείχνουν την στροφή σε πιο μοδάτες επιλογές που  συνδέονται επίσης και με τα ταξίδια και τις διακοπές που μετά από πολύ καιρό γίνονται πραγματικότητα για όλο και περισσότερους.

fashion

Τι ισχύει όμως για την Ελλάδα;

Μετά από έναν μακρύ χειμώνα με lockdown και περιορισμούς, οι Έλληνες άρχισαν να ανανεώνουν την γκαρνταρόμπα τους με κομμάτια προσανατολισμένα σε εξόδους, ταξίδια αλλά και για να δημιουργήσουν σύνολα, για την επιστροφή τους στο γραφείο!

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα δεδομένα που συνέλεξε και ανέλυσε το GLAMΙ μέσα από χιλιάδες επισκέψεις και παραγγελίες των χρηστών του, με το τέλος της καραντίνας και την αρχή του καλοκαιριού παρατηρείται σημαντική άνοδος στις πωλήσεις σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σε φορέματα (+126%), ανδρικά αμάνικα μπουφάν  (+189%), πουκάμισα (+183%), τσάντες (+151%), Blazers και σακάκια (+124%) αλλά και Loafers και μοκασίνια  (+125%).

Εντυπωσιακό είναι ότι ακόμη και στις πιο κλασικές καλοκαιρινές κατηγορίες ειδών μόδας που πάντα έχουν ζήτηση αυτή την εποχή, βλέπουμε σημαντική αύξηση σε σχέση με πέρυσι. Ενδεικτικά στα μαγιό η αύξηση είναι της τάξης του +35%, στα πέδιλα +68% και στα κοντομάνικα μπλουζάκια +140%!

Με το τέλος των περιοριστικών μέτρων όμως ήρθε και η κάμψη σε κάποιες κατηγορίες που έτρεχαν με τριψήφιο αριθμό αύξησης σε όλη την διάρκεια της καραντίνας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα εσώρουχα (-23%) και οι πιτζάμες (-10%) που κατέγραψαν πτώση σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

fashion

Τα best sellers μέχρι και τον Ιούνιο (με βάση τις πωλήσεις προϊόντων)

  • Στην πρώτη αλλά και την τρίτη θέση της λίστας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις βρίσκουμε δύο γυναικεία μαγιό.
  • Τέσσερα από τα δέκα πρώτα σε πωλήσεις προϊόντα ήταν φορέματα.
  • Ένα all time classic running sneaker βρίσκεται επίσης στην κορυφαία δεκάδα, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες συνεχίζουν να ενδιαφέρονται για αθλητικές δραστηριότητες.
  • Η τάση για την επιστροφή στο γραφείο δεν θα μπορούσε να λείπει από την σχετική λίστα στην οποία περιλαμβάνεται και ένα γυναικείο παντελόνι γραφείου.
  • Αξιοσημείωτο είναι ότι στην πρώτη δεκάδα βρίσκουμε μόνο ένα αντρικό προϊόν, ένα αμάνικο μπουφάν.

Τώρα απομένει να δούμε πώς θα συμπεριφερθούν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια της σεζόν αλλά και πως θα ανταποκριθούν στις καλοκαιρινές εκπτώσεις.

Επισκεφθείτε το fashion-research.gr για όλες τις περιοδικές έρευνες μόδας του GLAMI.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT