Menu

Ο οίκος Victor & Rolf μετατρέπει τα πιο δημοφιλή meme του διαδικτύου σε φορέματα υψηλής ραπτικής

Το διάσημο δίδυμο μπλέκει αρμονικά την υπερπολυτελή προσωπικότητα της υψηλής ραπτικής με την διασκεδαστική και alternative διάθεση του Internet, σε μια συλλογή που θα γεμίσει την φετινή άνοιξη με ζωηρά τούλια και τους πιο pop-up χρωματικούς συνδυασμούς.

Για ένα μεγάλο μέρος της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας, η υψηλή ραπτική δεν μπορεί να συνυπάρξει με εξαιρετικά statement λεπτομέρειες και στοιχεία υπερβολής. Η λαμπερή συλλογή για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 του εμβληματικού Οίκου Victor & Rolf επιβεβαιώνει ότι το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο, Viktor Horsting and Rolf Snoeren, διαφωνεί πλήρως με αυτή την αντίληψη. Αυτή την σεζόν, την πασαρέλα της Haute Couture Εβδομάδας στο Παρίσι, κατέκτησαν 33 ογκώδη και άκρως εντυπωσιακά φορέματα, τα οποία έκαναν την καρδιά κάθε γυναίκας να χτυπήσεις δυνατά, όχι μόνο χάρη στα ζωηρά τους τούλια, που επιλέχθηκαν στα πιο φωτεινά χρώματα του καλοκαιριού, αλλά και των έξυπνων logo τους που είναι εμπνευσμένα από δημοφιλή quotes των social media.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search