Menu

Πήγαμε στο show της Calzedonia στη Βερόνα

Κάναμε ένα ταξίδι-αστραπή με το αγαπημένο μας brand και είδαμε από κοντά το Leg Show με τα ωραιότερα καλσόν του χειμώνα.

Δεν θα μπορούσαμε να πούμε όχι στην πρόταση της Calzedonia να παρακολουθήσουμε από κοντά το Leg Show 2019. Προορισμός μας ήταν η Βερόνα της Ιταλίας, εκεί όπου διοργανώθηκε το πιο ξέφρενο fashion party. Άλλωστε φέτος συμπληρώνονται 60 χρόνια από την εφεύρεση των καλσόν, μια ακόμα αφορμή για party δηλαδή. Πρωταγωνιστής ήταν φυσικά τα καλσόν. Η πασαρέλα παρουσιάστηκε μέσα από μια μεγαλοπρεπή είσοδο ενός Grand Hotel, μια επιβλητική εικόνα χάρη στο σκηνικό που αναπαριστούσε την πρόσοψη ενός ξενοδοχείου με τα ατμοσφαιρικά φωτισμένα δωμάτιά του όπου οι πόρτες άνοιγαν κι έκλειναν παίζοντας με τα φώτα και τις σκιές, δίνοντας ζωή σε μια σειρά από διαφορετικά σκηνικά που εναλλάσσονταν μαζί με τις τάσεις που έλεγαν τη δική τους ιστορία στο catwalk.

Η μεγαλύτερη τάση για αυτή την σεζόν; Logomania! Καλσόν καλυμμένα με γράμματα, όπως τα μεγάλα μεγέθους logos με γράμματα CLZ ή τα γράμματα σε όλο το μήκος του ποδιού για ένα graphic δαντελένιο effect. Για τις πιο τολμηρές, μεταλλικές και λαμπερές υφές για ακόμα μεγαλύτερη λάμψη.  Καλσόν και κολάν μεταμορφώνονται σε εκτυφλωτικά στοιχεία που γοητεύουν και κλέβουν τη ματιά από τα ρούχα, φωτίζοντας και το πιο minimal look.

Τα σχέδια παίζουν βασικό ρόλο στο δημιουργικό συμβολισμό της συλλογής. Κάποια από τα πιο ελκυστικά σχέδια είναι, χωρίς αμφιβολία, τα σχέδια με Brit-style όπως πιε ντε πουλ, καρό στιλ με macro-diamonds και οι λεπτές ρίγες σε στιλ Oxford Street.
Ζεστά και άνετα κομμάτια από κασμίρ μέσα από έναν συνδυασμό με λαμπερές πλέξεις σε διαφορετικές αποχρώσεις του κόκκινου για ζεστό και άνετο cocoon effect.

Στη πρώτη σειρά του show φιλοξενήθηκαν celebrities, όπως το super model ουγγρικής καταγωγής Barbara Palvin, που είχε αποτελέσει πρόσωπο της καλοκαιρινής συλλογής Calzedonia και top influencer με 12,9 εκατ. followers στο ίνσταγκραμ. Special guest του show, η Chiara Ferragni, digital ambassador του brand εδώ και μερικά χρόνια.
Παράλληλα με το show σε hôtellerie mood, πραγματοποιήθηκαν διάφορα digital activations με σκοπό να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την τάση της logomania συλλογής.

Το μακιγιάζ και τα μαλλιά φέρουν την υπογραφή των Mac Cosmetics (υπεύθυνος ο Michelle Magnani) και Cotril (υπεύθυνος ο Giovani Iovino), αντίστοιχα.

1 ΑΠΟ 10

2 ΑΠΟ 10

3 ΑΠΟ 10

4 ΑΠΟ 10

5 ΑΠΟ 10

6 ΑΠΟ 10

7 ΑΠΟ 10

8 ΑΠΟ 10

9 ΑΠΟ 10

10 ΑΠΟ 10

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ