Ο εμβληματικός οίκος Chanel έχει μια μακρά ιστορία όπου μετατρέπει τις απροσδόκητες ιδέες σε fashion και beauty items που μένουν αξέχαστα. Tώρα, για να γιορτάσει τα 100α γενέθλια του πιο γνωστού αρώματος στον κόσμο, Chanel No5, ο οίκος σχεδίασε μια συλλεκτική σειρά που ακούει στο όνομα Chanel’s Factory 5, η οποία περιλαμβάνει συνολικά 17 προϊόντα και αντλεί έμπνευση από την πλούσια ιστορία του αρώματος και συγκεκριμένα από τη διαχρονική συσκευασία του. Κάπως έτσι αγαπημένα προϊόντα με την χαρακτηριστική μυρωδιά του αρώματος, που έχει κλέψει τη καρδιά του καταναλωτικού κοινού, συστήνονται ξανά με μια νέα stylish εμφάνιση και γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της beauty ρουτίνας μας.
Το Νο5 έχει αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου. Σήμερα ο τρόπος που καταναλώνουμε είναι διαφορετικός και η αξία ενός αντικειμένου υπερβαίνει το κόστος παραγωγής και τη χρήση του. «Το ίδιο μεγάλη αξία έχουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε τακτικά, αλλά και τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε για πολύ ξεχωριστές περιστάσεις. Όλα συνδέονται με την εμπειρία που σας προσφέρουν αυτά τα προϊόντα», λέει ο Thomas du Pré de Saint Maur, Head of Global Creative Resources Frangrance and Βeauty του γαλλικού οίκου Chanel.
Ουσιαστικά επαναχρησιμοποιώντας 17 καθημερινά αντικείμενα σε αυτήν τη συλλογή, το Νο5 ανατρέπει τη λειτουργία του, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η πολυτέλεια βασίζεται στην εμπειρία. Η συλλεκτική σειρά Chanel Factory 5 συμβολίζει την επιστροφή στην ουσία. Αυτή είναι η προσέγγιση που ξεκίνησε η Gabrielle Chanel και αντικατοπτρίζει την επιθυμία της να «σπάσει» όλα τα στερεότυπα και να απελευθερωθεί από κάθε περιορισμό.
Μέσω αυτής της ιδέας, ο οίκος Chanel προτείνει την επιστροφή στην πρώτη συσκευασία του No5, η οποία ήταν μια απλή εργοστασιακή φιάλη, ένα απλό και λειτουργικό αντικείμενο που στην πορεία έγινε πολυτελές και iconic.
Το Chanel Factory 5 γιορτάζει την θρυλική παρουσία αυτού του beauty item, το οποίο όλα αυτά τα χρόνια διατηρεί την αξία του αναλλοίωτη και η ιστορία του δεν ξεθωριάζει. Κάπως έτσι τα δημοφιλή είδη καταναλωτών αφαιρούνται από το περιβάλλον τους και ντύνονται με την αισθητική του Νο5, επιστρέφοντας στην πρώτη δημιουργική ιδέα του οίκου: τη μετατροπή ενός λειτουργικού αντικειμένου σε ένα επιθυμητό πολυτελές αντικείμενο.
Η ιδέα πίσω από το CHANEL FACTORY 5 είναι να συνδυάσει δυο διαφορετικούς κόσμους: Ο εμπορικός κόσμος γίνεται ένα με το μαγευτικό και παραμυθένιο κόσμο του πολυτελούς οίκου και του θρυλικού No5.
Eπιπλέον το Chanel Factory 5 είναι ένα νεύμα στην Pop Art κουλτούρα, καθώς μετατρέπει καθημερινά αντικείμενα σε έργα τέχνης. Ο γαλλικός οίκος οδηγεί αυτή την ιδέα ένα βήμα παρακάτω, παρουσιάζοντας αυτή τη συλλογή μέσα από μια συναρπαστική εμπειρία. «Καθώς ο Νο5 γιορτάζει την 100ή επέτειό του, το Chanel Factory 5 μας υπενθυμίζει επίσης ότι η νεότητα βρίσκεται στο πυρήνα του. Έχουμε την ελευθερία να είμαστε οι εαυτοί μας, να είμαστε ελαφροί χωρίς αυτό να γίνεται με επιπόλαιο τρόπο. Για να έχουμε το θάρρος να προτιμήσουμε το νέο από την παλαιότητα της συνήθειας. Αυτό παρουσιάζει η συλλογή» λέει ο Thomas du Pré de Saint Maur.
Από τις 29 Ιουνίου, η νέα συλλογή της Chanel θα βρίσκεται στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου μέσα από pop-ups, τα οποία θα μοιάζουν με θεματικά πάρκα αφιερωμένα στο No5.
Πρόκειται να μας «βυθίσουν» σε έναν κόσμο που συνδυάζει την ασπρόμαυρη ταυτότητα του Νο 5 και τα φωτεινά χρώματα της ποπ κουλτούρας. Η εμπειρία θα είναι διασκεδαστική και θα προσφέρει ένα ταξίδι απόλαυσης μέσα από τα 17 συλλεκτικά προϊόντα περιορισμένης έκδοσης.
Σε ένα περιβάλλον που θα θυμίζει εργοστάσιο , το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθεί την πορεία παραγωγής του θρυλικού προϊόντος. Επιπλέον ο γαλλικός οίκος Chanel θα προσφέρει την ευκαιρία, σε όσους το επιθυμούν, να παρακολουθήσουν το Chanel Factoty 5 μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
Παίρνοντας την ταυτότητα του No5 και βάζοντας την σε καθημερινά αντικείμενα, το Chanel Factory 5 γίνεται σύμβολο θάρρους και το πνεύμα ελευθερίας.