Do it like the Greeks: Ένα Ελληνικό brand που αξίζει να γνωρίσεις

Με αφορμή τον εορτασμό των 30 χρόνων από τη γέννηση της Ελληνικής εταιρίας καλλυντικών "Juliette Armand", συναντήσαμε στα headquarters στην Αθήνα την ιδρύτρια το Ιουλία Αρμάγου, η οποία μίλησε αποκλειστικά στο ELLE για την επιτυχημένη συνταγή του brand.

Ροζίνα Κουρή 12 Ιουλ. 23
Do it like the Greeks: Ένα Ελληνικό brand που αξίζει να γνωρίσεις

Όταν η επιστήμη συναντά τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι πολλά υποσχόμενο. Η Ιουλία Αρμάγου, χημικός και επιστήμονας που σέβεται τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας, απάντησε στις ερωτήσεις μας γύρω από την Juliette Armand (JA), ένα βραβευμένο brand επαγγελματικών καλλυντικών με ιστορία 30 χρόνων και διεθνή αναγνωρισιμότητα.

Πότε και πώς ξεκίνησε το ταξίδι του brand;
Αφότου πήρα το πτυχίο μου ως χημικός, εργάστηκα για δέκα χρόνια σε μια πολυεθνική πετρελαϊκή εταιρεία. Επειδή όμως η εξέλιξή μου είχε ένα όριο λόγω του φύλου μου και επειδή βίωσα την ταλαιπωρία του δέρματος από την τοξικότητα του πετρελαίου, αποφάσισα να εργαστώ ως επιστήμονας πιο δημιουργικά, στον κλάδο της ομορφιάς. Έτσι, το 1992 ξεκινήσαμε ο σύζυγός μου και εγώ ως χημικοί την έρευνα και την
ανάπτυξη νέων συνταγών στον τομέα της ομορφιάς και της υγείας του δέρματος. Έτσι γεννήθηκε η Juliette Armand – The Personal Professional Skincare με στόχο τη δημιουργία καινοτόμων καλλυντικών, ικανών να κάνουν τον καθένα «να αισθάνεται καλά μέσα στο δέρμα του».

Πόσο διάστημα δουλεύετε στο εργαστήριο κάθε νέα αντιγηραντική συνταγή μέχρι να κυκλοφορήσει στην αγορά;
Αφού προσδιορίσουμε τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να πετύχουμε για ένα προϊόν (π.χ. ενυδάτωση), αρχίζει μια σύνθετη διαδικασία μέχρις ότου η συνταγή καταγραφεί στο σύστημα για παραγωγή. Αρχικά διερευνώνται οι πρώτες ύλες στις οποίες θα στηριχτεί η σύνθεση για να επιτευχθεί ο στόχος. Ακολουθεί το formulating, που αποτελεί το στάδιο διαμόρφωσης της συνταγής με τις απαραίτητες δοκιμές που απαιτούν οι προδιαγραφές του προϊόντος. Εφόσον το προϊόν έχει το «ελεύθερο» σταθερότητας και φυσικοχημικών προδιαγραφών, προχωράμε στις δοκιμές αποτελεσματικότητας που κρίνονται απαραίτητες (in
vivo ή in vitro και testimonials), ώστε να αξιολογηθεί τελικά από την επιστημονική ομάδα της εταιρείας και να λάβει έγκριση ή όχι. Παράλληλα, επιλέγεται η συσκευασία, το όνομα, μέχρι τη διαμόρφωση του σχετικού φακέλου του προϊόντος, από την παρουσίασή του μέχρι την αναγγελία του στην CPNP (Cosmetic Products Notification Portal). Τον τελευταίο λόγο έχει το εμπορικό τμήμα για την κοστολόγηση του προϊόντος και τον ορισμό τιμών χονδρικής, μεταπώλησης και εξαγωγών. Εφόσον όλα αυτά ολοκληρωθούν, το τμήμα μάρκετινγκ αναλαμβάνει να συστήσει το προϊόν και να το τοποθετήσει στην αγορά που -στην περίπτωσή μας- δεν αφορά το ράφι, μιας και αυτό καταλήγει στα χέρια του επαγγελματία της ομορφιάς. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της παραπάνω διαδικασίας εξαρτάται από τον βαθμό δυσκολίας παραγωγής του εκάστοτε προϊόντος. Συνήθως, ο εκτιμώμενος χρόνος κυμαίνεται στους 8-12 μήνες.

brand

Γιατί ενώ μιλάμε για ένα ελληνικό brand επιλέξατε ένα γαλλικό όνομα;
Στη δεκαετία του 1990, όταν ξεκίνησε η ενασχόλησή μας με τον κλάδο της ομορφιάς, η γαλλική σχολή μεσουρανούσε και ασκούσε σημαντική επιρροή στους επιστήμονες ερευνητές, μια σχέση που τιμήσαμε με τη γαλλική ονοματολογία της μάρκας. Πολύ σύντομα, ωστόσο, εντάξαμε τη διεθνή ονοματολογία στα προϊόντα μας με λέξεις όπως Elements, Skin Boosters, Sunfilm ενώ πολλά είναι εμπνευσμένα από ελληνικές λέξεις: Ameson, Thavma, Apocalypsis, Chronos. Το πορτφόλιο της μάρκας περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα προϊόντων αντιγήρανσης και αντιηλιακών. Ποιο ή ποια είναι τα best seller σας; Είναι οι οροί μας, γιατί από την αρχή του ερευνητικού μας έργου αναδείχθηκε ο σημαντικός ρόλος τους στο skincare και με τη δράση τους καταφέραμε να κερδίσουμε τους στόχους αποτελεσματικότητας αλλά και υψηλές πωλήσεις. Θεωρώ υποχρέωσή μου, λοιπόν, να αναφέρω το υαλουρονικό οξύ και το γεγονός ότι αυτό συμμετέχει με ξεχωριστό τρόπο στις συνταγές των ορών μας, αποτυπώνοντας συγχρόνως τις χιλιάδες ώρες ερευνών μας και την απόλυτη εξειδίκευση ως προς τη χρήση του στα προϊόντα Juliette Armand. Θα ήταν παράλειψή μου όμως να μην πω ότι το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν μας είναι το αντιηλιακό Sunfilm Face Gel SPF 30 το οποίο δημιουργήθηκε «κατ’ εντολή» των επαγγελματιών της ομορφιάς για χρήση έπειτα από θεραπείες χημικής απολέπισης και με οδηγία αυτό να πληροί αυστηρές προδιαγραφές: να μην έχει λιπαρή υφή, να διαθέτει ευρύ φάσμα αντιηλιακής προστασίας, να καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και να προσφέρει ελαφριά κάλυψη. Παρά το γεγονός ότι η JA δεν είναι ένα αντιηλιακό brand, το καταφέραμε, καθώς θεωρούμε την αντιηλιακή προστασία όλο τον χρόνο προτεραιότητα για την υγεία του δέρματος. Όσο για το προϊόν που κινεί το ενδιαφέρον από την αντιηλιακή σειρά Sunfilm, αυτό είναι το Pre Sun Hydra Protecting Gel. Πρόκειται για ένα έξυπνο καλλυντικό, ιδανικό για το νεσεσέρ των διακοπών, καθώς καλύπτει όλα όσα χρειάζεται η επιδερμίδα του προσώπου πριν από την εφαρμογή του αντιηλιακού, ενισχύοντας τις φυσικές άμυνές της προτού εκτεθεί στον ήλιο.

Κερδίσατε το βραβείο Best Brand of the Year στα Aesthetic Awards 2022 & 2023. Θεωρείτε ότι με αυτή τη διάκριση αναγνωρίζονται οι κόποι 30 χρόνων;
Πάντα οι διακρίσεις αποτελούν αναγνώριση του έργου και προσφέρουν δύναμη για να συνεχίσει κάποιος με το ίδιο πάθος να στηρίζει τις επιλογές του και, πιστέψτε με, οι κόποι μιας εταιρείας που ερευνά και
παράγει σε μια χώρα που δεν ενισχύει την επιστήμη, την καινοτομία και την εγχώρια παραγωγή είναι πολύ μεγάλοι.

Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει σε μια αγορά γεμάτη καλλυντικά;
Πολλές φορές ερχόμουν αντιμέτωπη με αυτό το ερώτημα για διαφορετικούς λόγους. Έπειτα από 30 χρόνια είμαι πια σίγουρη για την απάντηση. Εφαρμόσαμε την πλέον προηγμένη επιστημονική γνώση στα προϊόντα μας, με γρήγορα αντανακλαστικά, με στόχο να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών και σκεπτόμενοι πολύ διαφορετικά από ό,τι έχει συνηθίσει η αγορά. Στην JA θεωρούμε ανθρώπινο δικαίωμα το να επιλέγει ο καθένας την ομορφιά που επιθυμεί και του ταιριάζει.

brand

Το κίνημα clean beauty ολοένα και δυναμώνει, με τα brands ομορφιάς -το ένα μετά το άλλο-, να συμβαδίζουν με τις αρχές της αειφορίας. Ποια είναι η θέση της JA;
Η επιλογή των πρώτων υλών, που είτε προέρχονταν είτε κατέληγαν στο φυσικό περιβάλλον, για εμάς γινόταν πάντοτε με αυστηρά κριτήρια βιωσιμότητας, προτού αυτό γίνει «τάση». Από την παραγωγική διαδικασία, το ενεργειακό μας αποτύπωμα και τις συσκευασίες μέχρι τον τρόπο μετακίνησης των ανθρώπων και των προϊόντων μας εδώ και 30 χρόνια, όλα θεωρώ ότι κάνουν το εκτόπισμά μας στο clean beauty πολύ μεγαλύτερο του οικονομικού μας μεγέθους ως εταιρεία.

Πού μπορούμε να βρούμε τα καλλυντικά Juliette Armand;
Σε κέντρα αισθητικής, spa, ιατρεία με υπηρεσίες αισθητικής ιατρικής, ξενοδοχεία, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας και επιλεκτικά σε αντίστοιχα eshops επαγγελματικών χώρων.

ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΤΑΘΜOΙ ΤΗΣ JA 

1992:Οι χημικοί Ιουλία Αρμάγου και Μιχάλης Παπαευστρατίου ιδρύουν την Juliette Armand.
1993: Δημιουργείται η πρώτη κρέμα Notabilia. H εξελιγμένη σύνθεσή της είναι η Elements Extra Moisturizing Cream.
1996: Πρωτοπορώντας και χρησιμοποιώντας το υαλουρονικό οξύ, η JA λανσάρει μια μεγάλη γκάμα ορών, όπως το Elements Hyaluronic Acid Serum.
2004: Το ραντεβού με την πλαστική χειρουργική αναβάλλεται χάρη στα Skin Boosters.
2005: Κυκλοφορεί η Elements, με μεγάλο εύρος προϊόντων που έχουν πολύπλευρη δράση.
2008: Η αντιηλιακή σειρά Sunfilm συνδυάζει εξειδικευμένη αντιηλιακή προστασία, αντιοξειδωτική θωράκιση και επουλωτική δράση.
2015: Δημιουργείται η σειρά ιατρικής αισθητικής φροντίδας Ameson.

3 must have items από Juliette Armand:

brand

 

Ενυδατικό τζελ προσώπου για προστασία πριν την έκθεση στον ήλιο, Pre Sun Hydra Protecting Gel, Juliette Armand.

brand

Ενυδατική κρέμα που προστατεύει την επιδερμίδα, Extra Moisturizing, Juliette Armand.

 

brand

Αντιηλιακή κρέμα προσώπου για ανοιχτόχρωμες, φωτοευαίσθητες επιδερμίδες, Sunfilm Face Gel, Juliette Armand.

 

Για να ανακαλύψεις περιστέρα επισκέψου το site: www.juliettearmand.com

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT