Η αρχή ενός νέου χρυσού ονείρου: Η νέα καμπάνια του αρώματος J’adore με πρωταγωνίστρια τη Rihanna

Όταν το όνειρο του οίκου Dior ενώνεται με τη λάμψη μιας απόλυτης σταρ.

Νίνα Μουσούρη 05 Σεπ. 24
Η αρχή ενός νέου χρυσού ονείρου: Η νέα καμπάνια του αρώματος J’adore με πρωταγωνίστρια τη Rihanna

Μια μοναδική θεά, δίχως όρια και περιορισμούς. Μια γυναίκα δυναμική με αξιοσημείωτη ομορφιά. Ένα είδωλο που ονειρεύτηκε μια ζωή και τη μετέτρεψε σε χρυσό. Αυτό είναι το πρόσωπο που για τον οίκο Dior, ενσαρκώνει πλήρως το άρωμα J’adore και η Rihanna μέσα από το βίντεο που δημιουργήθηκε από από τον μακροχρόνιο φίλος της, Steven Klein, επιβεβαιώνει ότι αποτελεί ακριβώς αυτό το πρότυπο και έγινε επάξια η νέα μούσα του θρυλικού αρώματος.

Ουσιαστικά παρουσιάζεται μια ιστορία μιας μεταμόρφωσης και μιας στέψης, μια συνάντηση μεταξύ ενός pop είδωλο και ενός θρυλικού αρώματος. Μέσα στις χρυσές αποχρώσεις των Βερσαλλιών, είναι μια βασίλισσα που αντιστέκεται σε κάθε κατηγοριοποίηση. Είναι η πιο λαμπερή ενσάρκωση της θριαμβευτικής θηλυκότητας. Κάπως έτσι, το J’adore επιστρέφει στις ρίζες ενός χρυσού ονείρου που προσφέρεται στις γυναίκες εδώ και 25 χρόνια.

J’adore: Ένα άρωμα που μοιάζει να ήταν σχεδιασμένο πάντα για τη Rihanna

Η Rihanna, υπέροχη με το εμβληματικό επανασχεδιασμένο κολιέ, λάμπει μέσα στο χρυσό της φόρεμα, το οποίο είναι κεντημένο παγιέτες. Δύο κομμάτια, τα οποία αποτελούν δημιουργίες της Maria Grazia Chiuri. Πραγματικά, η Rihanna, αφοσιώνεται στο εμβληματικό άρωμα και δείχνει να είναι απόλυτα “ο εαυτός της”.

Ο οίκος Dior απαντά δίνει απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις μας για τη νέα του συνεργασία με τη Rihanna

Γιατί αλλάζουμε πρόσωπο μετά από 20 χρόνια συνεργασίας με τη Σαρλίζ Θερόν;

-Πρώτα απ ‘όλα, ο Dior είναι γνωστός για την πίστη του στις μούσες του και τους πρεσβευτές του (Σαρλίζ Θερόν, Τζόνι Ντεπ, Νάταλι Πόρτμαν…), χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις μαζί τους.
-Ωστόσο, είναι αποστολή του J’adore να ενσαρκώσει και να μιλήσει στενά με όλες τις γυναίκες στον κόσμο. 25 χρόνια μετά το σοκ της δημιουργίας του J’adore και 20 χρόνια μετά τη Charlize Theron, οι γυναίκες έχουν αλλάξει και το J’adore χρειάζεται ένα νέο ξεκίνημα για να διαιωνίσει την αποστολή του. ΗνCharlize θα παραμείνει για πάντα μια στενή φίλη του οίκου και θα επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Dior σε νέες σημαντικές αποστολές, όπως να γίνει η φωνή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης(ΕΚΕ) του οίκου μας και να ενσαρκώσει την εικόνα μας στην περιποίηση της επιδερμίδας και στην υψηλή κοσμηματοποιία Dior.

Γιατί Rihanna;

-Είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο ισχυρές γυναικείες καλλιτέχνες όλων των εποχών, μια φιγούρα που προκαλεί έμπνευση σε όλο τον κόσμο για όλες τις γενιές. Αλλά όχι μόνο, είναι επίσης επιτυχημένη επιχειρηματίας και αφοσιωμένη ανθρωπίστρια. Μια πολυτάλαντη 35χρονη γυναίκα, πρότυπο γυναικείας ενδυνάμωσης, μητέρα 2 παιδιών και μοναδική ομορφιά που την κάνει να ενσαρκώνει τις γυναίκες του σήμερα.

Σε ποια γυναίκα μιλάει η νέα επικοινωνία J’adore;

 

-Από τη δημιουργία του και έκτοτε, η αποστολή του J’adore είναι να μιλήσει σε όλες τις γυναίκες στον κόσμο, από όλες τις γενιές και όλα τα υπόβαθρα, και η Rihanna είναι ίσως μια από τις πιο δημοφιλείς και καθολικές καλλιτέχνιδες της γενιάς της, μιλώντας σε όλες τις γυναίκες του κόσμου.
-Αλλά με τη Rihanna στοχεύουμε να αγγίξουμε μια νέα γενιά πελατών, παραμένοντας πάντα δεμένοι με τους υπάρχοντες πελάτες J’adore. Ενσωματώνει τέλεια τις αξίες της γυναικείας ενδυνάμωσης, της επιτυχίας και του αισθησιασμού που βρίσκονται στον πυρήνα της υπόσχεσης του J’adore.
-Αυτή η επιλογή είναι μέρος ενός παγκόσμιου κινήματος αναζωογόνησης του J’adore που ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες με την πρωτοποριακή καινοτομία Parfum D’eau και το πρώτο άρωμα του Francis Kurkdjian για τον Dior, L’Or de J’adore.

Γιατί είναι ξανθιά και όχι φυσική;

-Η Rihanna είναι γνωστή για τις έντονες δηλώσεις μόδας της και τα διαφορετικά στυλ μαλλιών της. Αποφάσισε να γίνει ξανθιά πριν από λίγους μήνες και εθεάθη στην επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 του Dior τον Ιανουάριο του 2024 με αυτό το στυλ μαλλιών και δεν έχει αλλάξει από τότε. Έκανε αυτή την αλλαγή πριν γυριστεί η καμπάνια.

Ποιες αξίες ενσαρκώνει;

Διατηρούνται οι αιώνιοι κώδικες του J’adore:
– μια ωδή στις γυναίκες, στην απόλυτη & θριαμβευτική θηλυκότητα
– ένα επιφώνημα ευχαρίστησης, επιθυμίας, δήλωση ακραίου αισθησιασμού
– με το χρυσό ως το απόλυτο σύμβολο πολυτέλειας
– και η υπόσχεση ενός ονείρου, ενός ασυνήθιστου, πάντα με μια απροσδόκητη ανατροπή. Το J’adore είναι η ουσία του Diorness και η Rihanna έχει επιλεγεί γιατί ενσαρκώνει τέλεια αυτές τις αξίες, ενώ παραμένει πιστή στον εαυτό της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri)

Τα πάντα για τη νέα καμπάνια

Ποιος είναι ο σκηνοθέτης της ταινίας, γιατί επιλέχθηκε;
-Σκηνοθέτης και φωτογράφος είναι ο Αμερικανός θρύλος Στίβεν Κλάιν. Είναι φίλος της Rihanna και συνεργάστηκαν για την ταινία του Dior’s Secret Garden το 2015.

Τι σημασία έχει το tagline «Τα όνειρά σου, κάνε τα πραγματικότητα»;
-Μια ιστορία πολύ αγαπητή στον Dior και τον δημιουργό του, για τον Christian Dior, που ιδρύει το δικό του Couture House, ήταν ένα όνειρο, ένα όνειρο που έκανε πραγματικότητα, που σε λιγότερο από 10 χρόνια έγινε αυτοκρατορία.
-60 χρόνια μετά, η ιστορία ενός μικρού κοριτσιού από το νησί που έκανε μεγάλα όνειρα, κατέκτησε τον κόσμο με τη μουσική του και έγινε αληθινή σταρ.
Αυτό το tagline είναι μια άμεση αναφορά στις προσωπικές ιστορίες του Dior και της Rihanna.

Ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτήν την καμπάνια;
-είναι η ιστορία μιας μεταμόρφωσης, μιας στέψης. Η Rihanna ξέσπασε στις Βερσαλλίες, τολμηρή και ασυγκίνητη όπως είναι, φορώντας το ίδιο ρούχο με την εμφάνισή της στην επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής του Dior S/S 2024 (Ιανουάριος 2024) και μεταμορφώνεται σε θεά J’adore χάρη στο άρωμα της.
Στολίζεται με τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά του J’adore – το θρυλικό κολιέ ή το χρυσό φόρεμα – χορεύοντας στην Αίθουσα των Κατόπτρων (Hall of Mirrors) και περπατώντας στο χρυσό νερό του Μεγάλου Καναλιού (Grand Canal).

Μπορείτε να δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες για τα διαφορετικά ντυσίματα της;
-Το φόρεμα και η κάπα έχουν σχεδιαστεί από τη Maria Grazia Chiuri ειδικά για την καμπάνια. Καθώς και το κολιέ και τα βραχιόλια.
-Το καπέλο και το κοστούμι στην πρώτη σκηνή είναι μια επανερμηνεία του Bar Jacket από τη Maria Grazia Chiuri και είναι το ρούχο που φορούσε όταν παρακολούθησε το τελευταίο σόου υψηλής ραπτικής S/S 24 τον Ιανουάριο του 2024. Και τα κοσμήματά της στην πρώτη σκηνή σχεδιάστηκαν από την Victoire de Castellane για την σειρά της Υψηλής Κοσμηματοποιίας Dior.

Ποια μουσική είναι;
-Love on the brain από το δικό της τελευταίο άλμπουμ Anti. Είναι ένα τα πιο συναισθηματικά τραγούδια της.

Πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε για το make-up look της;
-Η Rihanna είναι το νέο πρόσωπο του J’adore, στενού φίλου του Οίκου, αλλά το όνομά της δεν μπορεί να συνδεθεί με το make up του Dior λόγω του Fenty.

Δείτε την εντυπωσιακή καμπάνια του J’adore με πρωταγωνίστρια τη Rihanna:

Cover Photo: Courtesy of Dior

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT