Menu

Ο ειδικός αποκαλύπτει: Το λίπος επιστρέφει μετά τη λιποαναρρόφηση;

Το αποτέλεσμα της επέμβασης διαρκεί για πάντα ή το τοπικό πάχος θα επανέλθει; Ο γιατρός προτείνει τρόπους για να διατηρήσουμε όμορφη τη σιλουέτα.

Εδώ και δεκαετίες το τοπικό πάχος έχει βρει τον πολέμιό του: Η λιποαναρρόφηση είναι η κατεξοχήν επέμβαση-κλειδί που αφαιρεί τα περιττά λιποκύτταρα που έχουν συσσωρευθεί τοπικά στο σώμα αλλά και στο πρόσωπο (διπλοσάγονο). Σήμερα γίνεται με ελάχιστα επεμβατικό τρόπο σε σχέση με τις τεχνικές που χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν. Τα αποτελέσματα είναι άμεσα, τα λιποκύτταρα αφαιρούνται εκείνη τη στιγμή από την προβληματική περιοχή και το σώμα σμιλεύεται. Ο ειδικός μπορεί να εφαρμόσει τη μέθοδο σε μεγάλες (κοιλιά, ψωμάκια) και μικρές περιοχές (γόνατα, μηροί), ανάλογα με την κάνουλα που χρησιμοποιεί.

Ένα θέμα που απασχολεί πολύ κόσμο είναι αν το αποτέλεσμα θα διατηρηθεί ή αν το λίπος μπορεί να επανέλθει στην προβληματική περιοχή. Όπως απαντάει ο πλαστικός χειρουργός Cameron Craven:

«Δυστυχώς είναι πιθανό το λίπος να επανέλθει μετά τη λιποαναρρόφηση… αν του το επιτρέψετε εσείς. Το λίπος δεν θα επιστρέψει και τα αποτελέσματα θα διατηρηθούν αν ο ασθενής κρατήσει το μετεγχειρητικό του βάρος. Για παράδειγμα, αν κάποιος πριν την επέμβαση ζύγιζε 59 kgs και του αφαιρέθηκαν 2,5 kgs λίπους, αυτό δεν θα επιστρέψει εφόσον αυτός διατηρήσει το νέο βάρος του. Αν όμως πάρει λίγα κιλά π.χ. 2,2 kgs, τα λιποκύτταρα σε όλο το σώμα θα μεγαλώσουν κάπως. Σε περιπτώσεις που πάρει πολλά κιλά νέα λιποκύτταρα μπορούν να αναπτυχθούν σε όλο το σώμα, ακόμα και στις περιοχές που υποβλήθηκαν σε θεραπεία. Ωστόσο, τα νέα λιποκύτταρα κατανέμονται πιο ομοιόμορφα στο σώμα και συχνά συγκεντρώνεται λιγότερο λίπος στις περιοχές που υποβλήθηκαν στη λιποαναρρόφηση».  

Οι συμβουλές που δίνει ο ειδικός για να διατηρήσουμε το αποτέλεσμα είναι:
-Διατηρούμε το ιδανικό μας βάρος
-Ακολουθούμε τις συμβουλές που μας δίνει μετεπεμβατικά ο πλαστικός χειρουργός
-Μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων σε ένα ισορροπημένο μενού που εστιάζει στις πρωτεϊνες και στους καλούς υδατάνθρακες.
-Φροντίζουμε να ενυδατωνόμαστε
-Δεν παραλείπουμε τα γεύματα
-Ασκούμαστε συστηματικά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search