O Timothée Chalamet μέσα από τα μάτια του Martin Scorsese για το iconic άρωμα Bleu de Chanel

Στο film μικρού μήκους που παρουσιάστηκε στις 17 Μάϊου, η καλλιτεχνική ευαισθησία του Timothée Chalamet συνομιλεί με τη σκηνοθετική δεξιοτεχνία του Martin Scorsese.

Νίνα Μουσούρη 20 Μαΐ. 24
O Timothée Chalamet μέσα από τα μάτια του Martin Scorsese για το iconic άρωμα Bleu de Chanel

Έχει περάσει μόλις ένας χρόνος από τη στιγμή που ανακοινώθηκε ότι ο Timothée Chalamet θα γίνει το νέο πρόσωπο για το εμβληματικό άρωμα Bleu de Chanel, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2010 ως Eau de Toilette. Φυσικά αυτό σηματοδότησε και τη συνεργασία του γνωστού ηθοποιού με τον σκηνοθέτη Martin Scorsese, ο οποίος δημιούργησε την πρώτη καμπάνια ταινίας για το Bleu de Chanel πριν από 14 χρόνια. Κάπως έτσι, λοιπόν, μετά από πολλά teasers που περιλάμβαναν φωτογραφίες, που τραβήχτηκαν από τον Mario Sorrenti, αλλά και μικρά παρασκηνιακά αποσπάσματα από τα backstage, στις 17 Μαΐου η αναμονή έλαβε τέλος καθώς αποκαλύφθηκε η νέα ταινία μικρού μήκους Bleu de Chanel του Martin Scorsese με πρωταγωνιστή τον Timothée Chalamet και φόντο την μυστηριώδη Νέα Υόρκη.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial)

Το film εξερευνά τη σύνθετη σχέση που υπάρχει μεταξύ ενός ηθοποιού και της κουλτούρας που κυριαρχεί σήμερα για τη διασημότητα. «Ο κόσμος έχει αλλάξει. Πλέον έχει δοθεί μια άλλη διάσταση στη διασημότητα η οποία παρουσιάζεται με ακόμη πιο ακραίο τρόπο απ’ ό,τι πριν από δέκα ή δεκαπέντε χρόνια», έχει αναφέρει χαρακτηριστικά ο σπουδαίος σκηνοθέτης σε κάποια από τις δηλώσεις του. Έτσι, παρακολουθούμε τον Timothée Chalamet σε μια έντονη καθημερινότητα όπου καταλήγει στο πλατό μια εκπομπής προσπαθώντας να ανακαλύψει αχτίδες αυθεντικότητας σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί το φαίνεσθαι και όχι το ποιοι πραγματικά είμαστε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial)

Με μουσική υπόκρουση το κομμάτι Rockit του Herbie Hancock από το 1983, ο Scorsese έχει επιλέξει να αποτυπώσει τον Chalamet σε ασπρόμαυρο χρώμα, ενώ η παρουσία του βαθύ μπλε χρώματος, συμβολίζει την εσωτερική σύγκρουση που “ξυπνά” το συναίσθημα. Ναι, αυτές οι αστραπές του μπλε χρώματος δίνουν κλεφτές ματιές στον πραγματικό του εαυτού. «Όταν είσαι μέσα σε ένα ρόλο καταστρέφεις τον εαυτό σου;» ρωτάει ο παρουσιαστής της εκπομπής. «Όχι, όχι, βυθίζεσαι μέσα σου, βρίσκεις τον εαυτό σου. Και μόνο μετά από αυτό είσαι ελεύθερος να είσαι πραγματικά αυτός που είσαι.» απαντά ο Chalamet.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial)

Πώς ακριβώς συνδέεται το Bleu de Chanel με το “γεμάτο νόημα” μήνυμα της καμπάνιας; «Το Bleu de Chanel έχει ακριβώς τη σωστή δόση πεποίθησης και έντασης για να αντιπροσωπεύει έναν άνδρα που αρνείται να τοποθετηθεί σε καλούπια. «Έναν άνδρα που απορρίπτει τις προσόψεις και δεν φοβάται να αφήσει την ευαισθησία του να φανεί μέσα από την αρρενωπή εξωτερική του εικόνα », δηλώνει χαρακτηριστικά ο Olivier Polge, επικεφαλής αρωματοποιός της Chanel.

Photo: Courtesy of chanel

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT