Αυτό είναι το προϊόν ομορφιάς που είχε τις περισσότερες αναζητήσεις στον κόσμο για το 2023

Και 2 ακόμα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της χρονιάς.

Νίνα Μουσούρη 25 Νοε. 23
Αυτό είναι το προϊόν ομορφιάς που είχε τις περισσότερες αναζητήσεις στον κόσμο για το 2023

Λίγο πριν φτάσει κάθε χρονιά στο τέλος της, αυτό που λατρεύουμε να κάνουμε όλες οι beauty editors είναι να κάνουμε έναν απολογισμό για τα προϊόντα ομορφιάς όπου είχαν τη μεγαλύτερη επιτυχία για τη χρονιά που πέρασε. Κάπως έτσι, ξέρουμε και ποιο είναι το beauty item στο skincare, που είχε τις περισσότερες αναζητήσεις για το 2023. Ο λόγος, λοιπόν, για τον ορό νιασιναμίδης από το brandThe Ordinary”. Συγκεκριμένα, το αποτέλεσμα προέκυψε από την πλατφόρμα υπηρεσιών spa, “SpaSeekers” στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου προκειμένου να διεξάγει αυτή την έρευνα ανέλυσε δεδομένα της Google από περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, επισημαίνοντάς μας έτσι ποια ήταν τα καλλυντικά με τις περισσότερες αναζητήσεις το 2023.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας για τον εν λόγω ορό; Εύκολο να το απαντήσουμε καθώς πρόκειται για ένα serum το οποίο στοχεύει στην καταπολέμηση των ατελειών, συστέλλει τους πόρους και βοηθάει στο να καταπραΰνει τις φλεγμονές στο δέρμα. Στην πραγματικότητα το βασικό συστατικό του που βοηθάει σε όλα αυτά είναι η νιασιναμίδη (γνωστή και ως βιταμίνη Β3), που υπάρχει σε εξαιρετικά υψηλή συγκέντρωση, δηλαδή 10%. Ωστόσο, χάρη και στο άλας ψευδαργύρου του καρβοξυλικού οξέος πυρρολιδόνης ενισχύει την τελειοποιητική δράση του ορού, με ισχυρή σμηγματορυθμιστική και επανεξισορροπητική δράση στο στρεσαρισμένο δέρμα.

προϊόν ομορφιάς

Serum, Niacinamide 10% + Zinc 1%, The Ordinary.

Μερικά ακόμα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το 2023

Αναρωτιέσαι και εσύ ποια μπορεί να είναι μερικά ακόμα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα για το 2023; Μετά serum του The Ordinary, το Flawless Filter foundation της Charlotte Tilbury, είναι το προϊόν που κατέκτησε τη δεύτερη θέση, αφού χάρη στη μοναδική του υφή χαρίζει στο δέρμα ένα εφέ που μοιάζει με φίλτρο. Στη συνέχεια, την τρίτη θέση κατέλαβε η κλασική, πολυχριστική κρέμα της Nivea στο μπλε μεταλλική συσκευασία, ίσως ένα από τα πιο διαχρονικά και iconic προϊόντα ομορφιάς που “μετρά” πολλά χρόνια επιτυχίας.

προϊόν ομορφιάς

Foundation, Hollywood Flawless Filter, Charlotte Tilbury.

προϊόν ομορφιάς

Πολυχρηστική κρέμα ενυδάτωσης, Nivea Creme Classic, Nivea.

Cover Photo:Launchmetrics / spotlight

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT