Menu

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς: Πώς διατηρεί τη γραμμή της;

Η γοητευτική ηθοποιός αποκαλύπτει το μυστικό που κρύβεται πίσω από την καλοσχηματισμένη σιλουέτα της και μοιράζεται μικρά tips για τέλειο κορμί.
 

Η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς είναι μια από τις πιο καλλίγραμμες εκπροσώπους της σόουμπιζ. Όπως φαίνεται όμως, για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα απαιτούνται θυσίες. Η σταρ ακολουθεί ένα ιδιαίτερα εντατικό πρόγραμμα προπόνησης 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς μάλιστα τη βοήθεια κάποιου personal trainer.

Το «κλειδί» είναι η ψυχολογία. Η ηθοποιός αντιμετωπίζει τη γυμναστική σαν ένα είδος διασκέδασης, μια μορφή εκτόνωσης και χαλάρωσης. «Δεν έχω προπονητή. Περίεργο, έτσι δεν είναι; Δεν χρειάζομαι όμως κανέναν για να με κινητοποιήσει. Ξέρω τι έχει ανάγκη το σώμα μου».

Η Τζόουνς λατρεύει το χούλα χουπ, το οποίο κερδίζει συνεχώς έδαφος στο Χόλιγουντ. Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης ενεργοποιεί τις περισσότερες μυϊκές ομάδες, γι' αυτό και σμιλεύει αποτελεσματικά διάφορα σημεία, όπως οι γλουτοί, οι μηροί, τα πόδια, η κοιλιά, οι ραχιαίοι, τα χέρια και οι ώμοι. Παράλληλα, βελτιώνει τη στάση του σώματος και ενδυναμώνει τη σπονδυλική στήλη. Η εντυπωσιακή σταρ ωστόσο δεν γυμνάζεται με το παραδοσιακό στεφάνι, αλλά με ένα λίγο πιο βαρύ.

Το κολύμπι είναι άλλη μια αγαπημένη της δραστηριότητα, στην οποία αφιερώνει τουλάχιστον μισή ώρα καθημερινά, ενώ ολοκληρώνει την προπόνησή της κάνοντας ασκήσεις σε ελλειπτικό μηχάνημα και διατάσεις.

Όσο για τη διατροφή της; Παρόλο που επιτρέπει στον εαυτό της να υποκύπτει πού και πού σε μικρούς πειρασμούς, όπως το βούτυρο και τα γλυκά, κατά βάση προτιμά ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο. «Μη χάνετε την αυτοπεποίθησή σας. Οι γυναίκες πρέπει πάνω απ' όλα να είμαστε δυνατές. Εκεί οφείλεται και η λάμψη μας» είναι το μήνυμα της ηθοποιού προς όλες τις φαν της.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search