Menu

Να ακολουθήσω τη δίαιτα της Jennifer Lopez;

Η σταρ έκοψε υδατάνθρακες και ζάχαρη για 10 μέρες. Οι fans της την ακολούθησαν, οι διατροφολόγοι παρέμειναν σκεπτικοί. Να κάνουμε το ίδιο;

«Είμαστε στο δρόμο για το γυμναστήριο, βρισκόμαστε στη μέση μιας προσπάθειας και επειδή νιώθουμε μόνοι σκεφτήκαμε να προσκαλέσουμε κάποιους» ανέφερε σε βίντεό της στο Instagram η δημοφιλής τραγουδίστρια Jennifer Lopez έχοντας στο πλευρό της τον σύντροφό της Alex Rodriguez, ενώ διευκρίνισε: «για 10 μέρες λέμε όχι στη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες». Σε συνέντευξή της αργότερα εξήγησε ότι η ιδέα ήταν του personal trainer της που τη συμβούλευσε να το κάνει για να ενισχύσει τον οργανισμό της και να χάσει πόντους. Μετά από 4 μέρες ανέβασε μια φωτογραφία λέγοντας ότι ήδη βλέπει τις πρώτες αλλαγές και την ένατη μέρα το νέο της ποστ αποκάλυψε τους έντονα σχηματισμένους κοιλιακούς της.

Αλήθεια, τι περιλαμβάνει και τι αποκλείει μια τέτοια δίαιτα; Στην ομάδα με τα «απαγορευμένα» ανήκουν τα γαλακτοκομικά, το αλκοόλ, τα γλυκά και οτιδήποτε έχει γλυκαντικό, το ψωμί, τα μακαρόνια, τα αμυλούχα φρούτα και τα αμυλούχα λαχανικά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες (π.χ. μπανάνες, πατάτες). Το σκεπτικό είναι ότι κατά τη διαδικασία της πέψης τα αμυλούχα μετατρέπονται σε απλά σάκχαρα και ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αντίθετα, επιτρέπονται το κρέας, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, τα αυγά, τα μπαχαρικά, το τσάι χωρίς ζάχαρη και τα μη αμυλούχα φρούτα και λαχανικά (δηλαδή μούρα, αβοκάντο, κουνουπίδι, μπρόκολο, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, καρότα).

Τι λένε οι ειδικοί για ένα τέτοιο πρόγραμμα που είναι κατά βάση πρωτεϊνικό (έχει αρκετό κρέας); Όπως αναφέρει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Σοφία Κόντη: «Οι υδατάνθρακες αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας τους σώματος. Το να τους κόψουμε ή να τους μειώσουμε αισθητά, αποτελεί έναν εύκολο τρόπο για να χάσουμε βάρος, γιατί καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες και τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, το σώμα αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα λίπους για να παράγει ενέργεια. Το μειονέκτημα είναι ότι η έλλειψη υδατανθράκων μπορεί να οδηγήσει το σώμα σε «κατάσταση πείνας», κάτι που θα επιβραδύνει τον μεταβολισμό. Μερικοί άνθρωποι νιώθουν ατονία και κούραση και οι περισσότεροι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στο πρόγραμμα γυμναστικής τους, στην δουλειά τους και γενικά στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον έχουν κακή διάθεση, αφού οι υδατάνθρακες που αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης, και άρα καλής διάθεσης στον οργανισμό, στους συγκεκριμένους ανθρώπους λείπουν. Όλα είναι θέμα ισορροπίας. Οι δίαιτες με αποχή από τους υδατάνθρακες δεν έχουν σχεδιαστεί για να ακολουθούνται για πάντα αλλά ούτε για μικρό διάστημα γιατί οι επιπτώσεις που μπορεί να έχουν σε κάθε οργανισμό είναι πολλές. Όσο για την αποχή από την ζάχαρη, μόνο καλό μπορεί να κάνει. Θα έχετε ένα σώμα καθαρό, λαμπερά μαλλιά, γλουτούς χωρίς κυτταρίτιδα και μακροπρόθεσμα έναν πιο υγιή οργανισμό. Βέβαια, δεν είναι εύκολη διαδικασία καθώς υπάρχουν τόσα πολλά τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη χωρίς να το ξέρουμε. Θα πρέπει να εκπαιδευτούμε στο να διαβάζουμε τις εκτικές και να βρίσκουμε τις τροφές εκείνες που δεν την περιλαμβάνουν».

Τι κόβεις στη δίαιτα της Jlo για 10 μέρες;
γαλακτοκομικά, αλκοόλ, γλυκά,
τροφές με κρυμμένη ζάχαρη και γλυκαντικά,
αμυλούχα λαχανικά, μακαρόνια, αμυλούχα φρούτα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search