Follow us

Search

Ένα workout για αρχάριες με σούπερ αποτελέσματα

Πέντε ασκήσεις για πέντε γύρους αρκούν για να αλλάξεις τη γραμμή σου.

Ένα workout για αρχάριες με σούπερ αποτελέσματα

Προλαβαίνεις ακόμα να ξεκινήσεις γυμναστική και να βελτιώσεις τη φόρμα σου μέχρι να ξεκινήσεις τις διακοπές σου. Αρκεί να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα που σου προτείνουμε. Το HIIT ή αλλιώς διαλειμματική προπόνηση μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά στη γραμμή σου, αφού τα αποτελέσματα είναι άμεσα. Το workout που επιλέξαμε εμείς για εσένα, περιλαμβάνει συνολικά 5 ασκήσεις για 5 γύρους. Κάθε γύρος διαρκεί 30 δευτερόλεπτα και μεσολαβεί ξεκούραση για 20 δευτερόλεπτα. Μετά τον πρώτο γύρο ξεκουράζεστε για 1 λεπτό και συνεχίζετε για τέσσερις ακόμα γύρους ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.

Το παρακάτω βίντεο θα σας βοηθήσει να ακολουθήσετε το σωστό πρόγραμμα:

 

MORE FROM

BODY & SOUL