Menu

Προλάβετε τον πόνο στον αυχένα & στην πλάτη

Τα workout που προτείνουν οι ειδικοί για μυική τόνωση που θα προσφέρει στήριξη στις ευπαθείς περιοχές.

Φωτογράφος: Gatti Z Giorgio

Η κακή στάση σώματος, η έλλειψη άσκησης και ανατομικά προβλήματα είναι μερικές από τις αιτίες που δημιουργούν σε πολλούς από εμάς πόνο και πιάσιμο σε περιοχές όπως ο αυχένας και χαμηλά στην πλάτη.

Σε περιόδους έξαρσης καλό είναι να επισκεφτείτε τον γιατρό σας. Προληπτικά όμως αρκετοί προτείνουν κολύμπι και εύκολα workout που τονώνουν τους μυς των περιοχών που είναι ευπαθείς σε εμφάνιση πόνου. Σε κάθε περίπτωση, συμβουλευτείτε τον ορθοπαιδικό για το τι είναι κατάλληλο για την δική σας περίπτωση.

Για την πλάτη:

Για τον πόνο στον αυχένα και τους ώμους:

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ