Menu

Τα 7 χειρότερα tips διατροφής (που κάποια στιγμή όλες ακολουθήσαμε)

Στην προσπάθειά μας να αποκτήσουμε το σμιλεμένο κορμί των ονείρων μας πολλές από εμάς έχουμε ακολουθήσει συμβουλές που μόνο θετικό αποτέλεσμα δεν έχουν.

-

1
Υδατάνθρακες = ο εχθρός της σιλουέτας μας

View this post on Instagram

How my days start here.. 🤗 @revolve

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on

Την δεκαετία του ’80 όλοι πιστεύαν ότι τα λιπαρά είναι ο νούμερο ένα σαμποτέρ της σιλουέτας μας, τώρα οι millennials πιστεύουν το ίδιο για τους υδατάνθρακες. Στην πραγματικότητα όμως, οι υδατάνθρακες ολικής άλεσης είναι απολύτως απαραίτητοι καθώς διατηρούν το ζάχαρο σε φυσιολογικά επίπεδα, μας χαρίζουν ενέργεια και βοηθούν στην σωστή λειτουργία του πεπτικού συνστήματος. Ο οργανισμός πρέπει να έχει “καύσιμα” από κάθε διατροφική ομάδα για να λειτουργεί σωστά, αρκεί να αποφεύγονται οι υπερβολές.

2
Η φυσική ζάχαρη που περιέχουν τα φρούτα είναι εξίσου κακή όσο αυτή της σοκολάτας

View this post on Instagram

Making me blush.

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on

Τα φρούτα και τα λαχανικά, ακόμα και αυτά με υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, είναι απολύτως απαραίτητα και μας χαρίζουν γερό ανοσοποιητικό και λαμπερή επιδερμίδα. Είναι σίγουρα προτιμότερο να επιλέξουμε μια μερίδα φρούτα από την αγαπημένη μας σοκολάτα ή κάποια άλλη θερμιδική βόμβα αφού τα σάκχαρα αυτά μεταβολίζονται πολύ ευκολότερα από τον οργανισμό.

3
Τα “diet” προϊόντα θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

https://www.instagram.com/p/Bo6zNMjjEtS/?utm_source=ig_embed Μην πέφτεις θύμα του έξυπνου μάρκετινγκ. Πολύ συχνά τα light προϊόντα έχουν υποστεί χημικές επεξεργασίες και έχουν πρόσθετες γλυκαντικές ουσίες που μπορεί να μην προσθέτουν έξτρα θερμίδες αλλά, λόγω γεύσης, κάνουν τον εγκέφαλο να σκέφτεται ότι χρειάζεται περισσότερη ζάχαρη. Επιπλέον, προιόντα με χαμηλά λιπαρά έχουν συχνά προσθήκη ζάχαρης για να βελτιωθεί η γεύση τους.

4
Η απώλεια βάρους είναι αποκλειστικά θέμα θερμίδων

Δυστυχώς η παλιά αυτή “τεχνική” δεν είναι ιδανική για την απώλεια ή την διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους. Και αυτό για όταν περιορίζουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε συχνά περιορίζουμε την ποσότητα αλλά και τον τύπο τροφών που καταναλώνουμε. Έτσι είναι πολύ πιθανό να μην μπορέσουμε να συγκρατηθούμε την επόμενη φορά που θα μας φέρουν ένα κουτί γλυκά. Το μυστικό κρύβεται στην ισορροπία και στην γνώση ότι οι τροφές πρέπει να έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό από μέσα προς τα έξω και να μην βασιζόμαστε σε θερμίδες.

5
Θέλεις να νιώσεις καλύτερα; Κάνε detox

Μπορεί να δεις την ζυγαριά να υποχωρεί, την διάθεσή σου να ανεβαίνει και την επιδερμίδα σου να λάμπει χάρη στα smoothies που καταναλώνεις στην προσπάθειά σου να αποτοξινωθείς. Με τον τρόπο αυτό όμως το βάρος θα επανέλθει την στιγμή που ξεκινήσεις να τρως και πάλι κανονικά αφού οι θερμίδες των smoothies σπάνια επαρκούν. Αν θέλεις να κάνεις detox αύξησε την ποσότητα λαχανικών που καταναλώνεις, μείωσε την ζάχαρη και επίλεξε φρούτα όταν αισθάνεσαι ότι η ζάχαρη σου είναι απαραίτητη.

7
Αν γυμνάζεσαι μπορείς να τρως όσο ανθυγιεινά θέλεις

Αυτός είναι ίσως ο μεγαλύτερος μύθος που συχνά ακούγεται σχετικά με την απώλεια βάρους. Γνώριζες ότι η γυμναστική ευθύνεται για το 30% της φυσικής σου κατάστασης ενώ η διατροφή σου για το 70%; Στόχος σου πρέπει να είναι μια ισορροπημένη διατροφή, με ατασθαλίες που και που, και ένα πρόγραμμα άσκησης που ανταποκρίνεται τόσο στις δυνατότητες όσο και στην προσωπικότητά σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ